'Tapu ve Kadastro'nun imajı değişiyor

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, kurumun logosundan hizmet anlayışına, tapu sicil müdürlüklerindeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar, bir dizi değişikliğe hazırlanıyor. Kurum için belirlenecek...

ANKARA - Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, kurumun logosundan hizmet anlayışına, tapu sicil müdürlüklerindeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar, bir dizi değişikliğe hazırlanıyor. Kurum için belirlenecek 'yeni imaj', pilot bir müdürlükte uygulamaya konulacak. Tapu ve Kadastro Genel Müdürvekili Zeki Adlı, Tapu Sicil müdürlüklerindeki işyükünün çok fazla olduğunu, yılda yaklaşık 15 milyon insana hizmet verildiğini belirterek, "ufak tefek bazı aksaklıklar" yaşanabildiğini açıkladı. Vatandaşların kuruma yönelik algısını güzelleştirmek istediklerini dile getiren Adlı, bu yönde bir imaj ve vizyon çalışması yürüttüklerini ifade etti. Adlı, çalışma çerçevesinde, vatandaşa daha pratik hizmetin nasıl sunulacağı üzerinde duracaklarını söyledi. Adlı, projenin maliyetinin ise, 'uzman grup' belirlendikten ve pilot uygulama şekillendikten sonra netleşeceğini aktardı. Zeki Adlı, altyapı oluşturmak için bilgisayar ve diğer ihtiyaçlara yönelik bazı alımlar yaptıklarını, eğitim çalışmalarını da hızlandırdıklarını aktardı.