Tarkan zillerini sermaye yapıp Youtholding'i kurdu

Tarkan zillerini sermaye yapıp Youtholding'i kurdu
Tarkan zillerini sermaye yapıp Youtholding'i kurdu

Kaya pazarlama hizmeti veriyor.

Tarkan'ın dans ederek ünlü yaptığı zilleri pazarlayarak işe başlayan 30 yaşındaki Emrah Kaya bugün 20 milyon liralık ciroya sahip bir holding kurdu

İSTANBUL - Tarkan’ın konserlerinde ünlü sanatçının ‘Kuzu Kuzu’ klibinde oynarken kullandığı zilleri satarak 16 bin TL kazanan ve bunu girişim sermayesi yapan Emrah Kaya, bugün 20 milyon TL’lik bir şirketin başında. Youtholding’i kurarak ‘360 derece’ gençlik pazarlamasıyla 500’e yakın gence iş imkânı sağlayan 30 yaşındaki Kaya, ayrıca bu yılki Endeavor Türkiye girişimcilerinden de biri seçildi. 

360 derece pazarlama
Türkiye’nin en büyük 100 şirketinden 41’ine gençlerle ilgili her alanda hizmet veren Youtholding, 2009 yılını yüzde 105 büyümeyle kapattı ve ciro olarak kendi alanında Avrupa’daki 10 şirketten biri haline geldi. Şirketin şimdiki hedefi ise yurtdışına açılmak. İlk etapta 175 bin avroluk yatırımla Dubai’de ofis açan ve Microsoft’un XBOX 360 adlı oyununun lansmanını yapmaya hazırlanan Youtholding, dört ülkeye daha yatırım yapmayı hedefliyor.
Şu anda Türkiye’nin nüfusunun yarısından fazlasının 30 yaşının altında olduğuna dikkat çeken Kaya, 2 milyar dolara ulaşan gençlik pazarında 360 derece pazarlama yapan tek şirket olduklarını vurguluyor. Kaya’nın bugün Nişantaşı’ndaki 4 katlı binanın tamamında şirketlere gençlerle ilgili farklı kanallarda hizmet veren 5 şirketi var.
Şirketlere sahada pazarlama hizmeti sunan Uniclub’ın 64 üniversitede marka elçileri bulunduğunun altını çizen Kaya, gerilla pazarlama etkinlikleriyle 1 haftada 20 bin kişiye ulaştıklarını ifade ediyor. İletişim Kariyer Enstitüsü’nün gençlerin üniversite sonrasında iş hayatına ulaşmalarındaki zorluğu aşmalarına yardımcı olduğunu söyleyen Kaya, şu ana kadar 22 bin gencin iş hayatına atıldığını belirtiyor. (Radikal)


    ETİKETLER:

    Türkiye

    ,

    İstanbul