'Toyota'nın satış yeri McDonald's'dan fazla'

40 yılı aşkın süredir Toyota ailesinde görev yapan, yönetim kurulu eski başkan yardımcısı Yoshio Ishizaka, Sabancı Üniversitesi'nde Toyota'nın DNA'sı olarak tanımladığı Toyota Way'i anlattı.

İSTANBUL - 40 yılı aşkın süredir Toyota ailesinde görev yapan, yönetim kurulu eski başkan yardımcısı Yoshio Ishizaka, Sabancı Üniversitesi'nde Toyota'nın DNA'sı olarak tanımladığı Toyota Way'i anlattı.
Yoshio Ishizaka, "Toyota olarak dünyada toplam 168 dağıtım kanalımız ve 7 bin 300 bayimiz bulunmaktadır. Toyota, McDonald's hamburgerlerinden ya da Starbucks kahvelerinden daha fazla yerde satılıyor. Toyota Way'in kökleri işletme metotlarından gelir ve Toyota'nın kuruluşuna kadar dayanır. Sürekli iyileştirme ve insana güven prensipleri bu felsefenin temelini oluşturuyor" diye konuştu.