Tüketicinin gözünde en yenilikçi Arçelik

ACNielsen tarafından yapılan araştırmada, tüketiciler, en yenilikçi marka olarak Arçelik'i seçti. Management Centre Türkiye ve Eventus tarafından...

İSTANBUL - ACNielsen tarafından yapılan araştırmada, tüketiciler, en yenilikçi marka olarak Arçelik'i seçti. Management Centre Türkiye ve Eventus tarafından, 'Yenilikçinin Büyüme Rehberi' temasıyla 7-8 Aralık tarihlerinde İstanbul'da düzenlenecek 7. Pazarlama Zirvesi öncesinde, tüketicilerin ve pazarlama dünyasının 'yenilikçilik ve yenilikçi ürün' konusuna yaklaşımı araştırıldı.
ACNielsen tarafından 13 şehirde 1211 tüketiciyle yüz yüze ve bu yılki zirveye katılacaklar arasından seçilen 101 profesyonelle telefonda yapılan araştırmada, son bir yıllık süre baz alındığında en yenilikçi olduğu düşünülen markanın Arçelik olduğu ortaya çıktı. Arçelik'i izleyen markalar ise Vestel, Ülker ve Turkcell oldu. Tüketiciler, en yenilikçi ürün olarak cep telefonlarını seçerken, profesyonellerin en yenilikçi ürün tercihi Ipod oldu.