Tüketiciye günde 3 bin reklam mesajı

Günde 3 bin farklı mesaj ile tüketicileri cezbetmeye çalışan reklamcılar, 4.8 milyar TL’ye yükselen reklam yatırımları karşısında endişeli. Kaynak Medya tarafından gerçekleştirilen UPDATE 2012 Marketing Trends&Future etkinliğinde dijital pazarlama, iletişimde farklılaşma ve sosyal medya gibi konuları masaya yatırdı.
Sektörde bir reklam karması olduğunu savunan reklamcılar, hedef kitlesini çok iyi tanıyan, sadece TV’ler değil, katmadeğerli iletişim modellerini de içine alan bir reklam stratejisinin başarılı olacağı görüşünde. Kaynak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Naci Tosun, iletişim, reklam ve tanıtım konularının vazgeçilmez bir hal aldığına dikkat çekerek, “Her ne kadar dirensek de karşı koyamayacağımız bir evreye geldik. Artık evimizin, işyerlerimizin her noktasında buna şahit olabiliyoruz” dedi.
Etkinlikte ‘Değişen ve Gelişen Tüketici’ başlıklı bir konuşma yapan İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Levent Erden ise, pazarlama sektöründe çalışanların günümüzde hoş karşılanmayan bir konumda olduğunu ifade ederek, “ Bugün birçok apartmanın veya merkezlerinin girişinde ‘pazarlamacı giremez’ yazısı bulunur. Ve sizin içeriye girmeniz yasaktır. Pazarlama sektöründe çalışanlar ile ilgili düşüncenin temelini buradan rahatlıkla anlayabilirsiniz” diye konuştu. ( EKONOMİ SERVİSİ)

bigPara.com