'Turizmde marka şehir Antalya'

Marka olmak demenin, insanların aklındaki algılamanın değişmesi anlamına geldiğini vurgulayan Hanzade Doğan, "Turizmin kalbi, Antalya'da attığı için, Antalya, marka ve markalaşma açısından çok önemli.

ANTALYA - Marka olmak demenin, insanların aklındaki algılamanın değişmesi anlamına geldiğini vurgulayan Hanzade Doğan, "Turizmin kalbi, Antalya'da attığı için, Antalya, marka ve markalaşma açısından çok önemli. Antalya'ya bu yüzden önem veriyoruz" diye konuştu.
Milliyet Gazetesi ile Antalya ve Ticaret Odası işbirliğinde, Antalya'nın markalaşmasına katkıda bulunmak amacıyla, seminer ve panel düzenledi. Panel seminerlerde, 'Marka ve Markalaşma', 'İşe Daha Nitelikli Çalışan, Çalışana Daha Nitelikli İş' ve 'Milliyet Kariyerim' başlıklı konular ele alındı.
Toplantının açış konuşmasını yapan Milliyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Hanzade Doğan, Milliyet gazetesi olarak Antalya'ya özel bir önem verdiklerini söyledi.
"Antalya, Türkiye'nin geleceğine güvenle bakmamı sağlayan bir kent olduğu için buraya her geldiğimde heyecanlanıyor, mutlu oluyorum" diyen Doğan, Antalya'nın, tüm olumlu yönlerine rağmen çözülmesi gereken sorunları bulunduğunu, bu sorunların çözümüne her türlü katkıyı sağlamaya hazır olduklarını dile getirdi.
Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin de, Antalya'nın, turizmle birçok alanda önemli değişimler geçirdiğini ve bunu da en çok Turgut Özal'a borçlu olduğunu belirterek şunları söyledi: "Eğer bugün Antalya'nın bir marka olduğundan söz ediyorsak ve bu markayı nasıl daha ileri götüreceğimizi tartışıyorsak, bunu Özal'a borçluyuz. 1984'te, Antalya'daki pamuk tarlalarının içinde, bu bölgeyi bir turizm merkezi yapmanın arayışını ortaya koydu. Doğru vizyonla ortaya çıkıp kararlı olduğunuz zaman, bir şeyleri değiştirmek mümkün. Antalya 20 yılda muazzam bir dönüşüm ve değişim yaşadı. Önümüzdeki 20 yılda da bu değişimler yaşanacak. Bu nedenle Antalya'ya özel bir önem vermemiz gerekiyor."
Antalya sembol arıyor
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel de, Antalya'nın, markalaşma konusunda önemli mesafe kat ettiğini belirterek, Antalya'yı tercih eden bazı turistlerin, Antalya'nın Türkiye'de olduğunu uçağa binerken öğrendiğini söyledi. Kentin en önemli ihtiyaçlarından birinin marka değeri yaratacak bir sembol olduğunu dile getiren Türel, bu amaçla, ulusal yarışma açtıklarını anlattı.
Konuşmaların ardından 'Antalya'nın Markalaştırılması' konulu bir de panel düzenlendi.