Ucuz mücevhere hücum

Ucuz mücevhere hücum
Ucuz mücevhere hücum
Atasay'ın seri sonu ve ihraç fazlası ürünleri üçte bir fiyata satışa sunduğu Altın Çadır, izdihama neden oldu.
Haber: GÜLŞEN CEBECİ BALLIM / Arşivi



Elektronik marketlerin ve lüks mağazaların izdihama neden olan indirimli satışlarına şimdi de mücevher eklendi. Atasay’ın seri sonu, ihraç fazlası altın ve pırlanta ürünlerini Yenibosna’daki fabrikasında kurduğu ‘Altın Çadır’da üçte bir fiyatına satışa sunması izdihama neden oldu. Çadırda tek taş yüzük, pırlanta, kolye, saat, bilezik, set gibi fiyatı 25 TL’den başlayıp 10 bin TL’ye kadar çıkan 3 binden fazla ürün satışa sunuldu.

Otobüsle geldiler
Kampanyanın dün saat 10.00’dan itibaren başlamasını planlayan Atasay yetkilileri, sabah 08.00’de Çanakkale ’den bir otobüs dolusu müşterinin gelmesi nedeniyle çadırı erken açtı. Atasay yetkilileri, içeriye yarım saat arayla 30’ar kişi aldı. Sabahtan öğlene kadar 500’den fazla kişi çadırdan alışveriş yaptı. Yoğunluk nedeniyle, Atasay Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer’in eşi Çiğdem Hanım ve oğlu Atasay da kasanın başına geçti. Çadırın en pahalı ürünü olan 10 bin TL’lik pırlanta seti sabahın erken saatlerinde satılırken, fiyatı 275 TL’ye kadar inen tek taşlar da en çok satılan ürün oldu. Sabah uçağıyla Rize’den gelen bir çift yaklaşık 5 bin TL’lik alışveriş yaptı. Cihan Kamer, 3 günde 2 bin kişinin alışveriş yapmasını beklediklerini söyledi. Kamer, “Zararı göze aldık. Bunu bir halkla ilişkiler çalışması olarak görüyoruz. Kampanyayı yılda 2-3 kez tekrarlayacağız” dedi.

bigPara.com

    ETİKETLER:

    Altın

    ,

    Çanakkale