Ülker Buggs Bunny'i küpe soktu, 25 kuruşa satıyor

Ülker Buggs Bunny'i küpe soktu, 25 kuruşa satıyor
Ülker Buggs Bunny'i küpe soktu, 25 kuruşa satıyor

Warner Bros?dan Bruno Schwobthaler, anlaşmadan çok memnun olduklarını söyledi.

İSTANBUL - Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, Ülker İçim Smartt’ın yeni ‘aktif’ küplerinin tanesinin 25 kuruştan satışa sunulduğunu belirterek, “25 kuruşa satmanın bir bedeli olacak. Ancak bunu bir marka yaratmak için yatırım olarak düşünüyoruz” dedi.
İçim Smartt’ın, ambalajı Bugs Bunny, Tweety, Slyvester ve Taz’ın da dahil olduğu Looney Tunes ailesinin kahramanları ile renklendirildi. Kalsiyum ve D vitaminli ‘aktif’ serisi, okul öncesi çocukların zihinsel ve bedensel gelişimine destek olacak. Yeni süt ve süt ürünleri markası İçim Smartt, yaklaşık 1.5 yıl önce piyasaya sunulmuştu.
Warner Bros Consumer Products’ın Avrupa, Ortadoğu, Afrika Bölgesi Satış ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Bruno Schwobthaler de İçim Smartt ile gerçekleştirdikleri strateji işbirliğinden çok memnun olduklarını söyledi. Looney Tunes Aktif projesinin, çocuklara aktif bir yaşam tarzını eğlenceli bir şekilde tanıtmaya amaçlayan stratejik bir girişim olduğunu anlatan Schwobthaler, proje ile yaklaşık 2 yıldır gıda ve gıda dışı kategorilerde bir çok ortaklık yaptıklarını kaydetti.
Mehmet Tütüncü, İçim Smartt’ı Türkiye’nin bir numaralı çocuk markası yapma yolunda ilerlediklerini vurgulayarak, “Tüm çocuklar yiyebilsin diye aktif küplerin tanesini 25 kuruştan satışa sunduk” dedi. Tütüncü, aktif serisi için bu yıl 7 milyon TL yatırım yaptıklarını belirtti. (Radikal)

Beş yılda beş kat büyüme
Süt ve Sütlü Ürünler Pazarlama Direktörü Yasemin Ünlü Romano, İçim Smartt’ın 1.5 yılda yüzde 15 pazar payı ile çocuk kategorisinde ikinci olduğunu belirtti. Romano, “Büyüyen pazar içinde İçim Smartt olarak beş yılda beş kat büyüme ile 2012 yılında 150 milyon TL’lik marka olmayı hedefliyoruz” dedi.