Unilever büyüyor

Türkiye pazarında Sana, Becel, Knorr, Cif, Dove, Rinso, Domestos, Algida, Elidor, Komili, Lipton ve Yumoş markalarıyla 50 yıldan bu yana faaliyet gösteren Unilever Türkiye'nin cirosu 1 milyar dolara ulaştı.

İSTANBUL - Türkiye pazarında Sana, Becel, Knorr, Cif, Dove, Rinso, Domestos, Algida, Elidor, Komili, Lipton ve Yumoş markalarıyla 50 yıldan bu yana faaliyet gösteren Unilever Türkiye'nin cirosu 1 milyar dolara ulaştı. Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Karaca, Türkiye'de her yıl yüzde 20 büyümeyi planladıklarını söyledi.
1. Uluslararası Beslenme ve Gıda Kongresi için İstanbul'u ziyaret eden Unilever Sağlık Enstitüsü Başkan Yardımcısı Dr. Paulus Verschuren, Unilever'in sağlık alanındaki misyonunu ve dengeli beslenme konusundaki sorumluluğunu her zaman taşıdığını ve taşıyacağını belirtti. Verschuren, insan sağlığına katkıda bulunan fonksiyonel ürünler pazarınının 2003'te 130 milyar dolara ulaştığını ve yüzde 6-7 büyüdüğünü belirtti.