Unilever'in üssü Türkiye olacak

Gıda, dondurma, ev bakım, kişisel bakım ve profesyonel gıda sektörlerinde faaliyet gösteren Unilever Türkiye Başkanı İzzet Karaca, ihracat yapan konuma ulaştıklarını vurgularken...

ANKARA - Gıda, dondurma, ev bakım, kişisel bakım ve profesyonel gıda sektörlerinde faaliyet gösteren Unilever Türkiye Başkanı İzzet Karaca, ihracat yapan konuma ulaştıklarını vurgularken, bundan sonra Türkiye'yi, Unilever'in 'ihracat üssü' haline getireceklerini söyledi. Karaca, Unilever Türkiye'nin 2005 ticaret ve yatırım planları konusundaki soruları yanıtladı. İzzet Karaca, 2005'te yüzde 20 büyüme ve 1 milyar dolarlık ciro beklediklerini kaydetti.
Unilever şirketinin küresel satışlarının Avrupa'dan olumsuz etkilendiğini, Avrupa'nın sıfır büyümesi nedeniyle şirketin küresel büyümesinin yüzde 3-5 hedeflendiğini belirten Karaca, "Türkiye'deki Unilever yüzde 20'lik ortalama büyümeyle, 150 ülkedeki Unilever satışları arasında en hızlı büyüyen şirketlerden biridir'' dedi.