Vodafone 'Cebim çekmiyor' diyene parasını iade edecek

Vodafone 'Cebim çekmiyor' diyene parasını iade edecek
Vodafone 'Cebim çekmiyor' diyene parasını iade edecek

Vodafone un reklam yüzü Sezer çekimler için Türkiye yi gezdi.

Baz istasyonu sayısını üç yılda üç kat arttıran Vodafone en iddialı kampanyasını açıkladı: Numarasını Vodafone'a taşıyıp memnun kalmayana bir ayda 150 liraya kadar konuşma bedava

İSTANBUL - Son 1.5 yılda teknoloji altyapısına 2 milyar TL’lik yatırım yapan Vodafone, yüzde 99.2’lik kapsama oranıyla gözünü rakiplerinin abonelerine dikti. Numara taşıma uygulamasının başladığı günden bu yana 1.5 yılda 1.8 milyon aboneyi ‘transfer’ ederek numara taşımada birinci olan Vodafone, ‘Memnun Kalmazsanız Paranız İade’ kampanyasıyla yeni aboneler kazanmak istiyor. Numarasını ilk kez Vodafone’a taşıyan faturalı hat sahipleri, bir aylık deneme süresi sonunda memnun kalmazsa 150 liraya kadar olan bir aylık konuşma bedelini geri alacak. 

Neden diye sormuyor
16.1 milyon abonesi olan ve baz istasyonu sayısını son üç yılda üç kat artıran Vodafone’un İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, kampanyaya altyapılarına duydukları güvenden aldıkları cesaretle başladıklarını söylüyor. Timuray, deneme yapan abonenin memnun kalmadığı takdirde ‘sorgusuz sualsiz’ fatura bedelini alarak eski operatörüne geri dönebileceğini belirtiyor. Timuray 9 Kasım’a kadar geçerli olacak kampanya kapsamında 150 TL limit belirleyip, kampanyayla kalıcı olarak Vodafone’ye geçmeyi düşünen kitleyi hedeflediklerini vurguluyor.

Ne yapmak gerekiyor?
15 Eylül’de başlayan kampanyadan yararlanmak isteyen bireysel ve kurumsal abonelerin numaralarını ilk kez Vodafone’a taşıyor olması gerekiyor. Kullanıcılar, numara taşıma işlemleri için Türkiye genelinde bulunan 978 Vodafone Cep Merkezleri’nden birine giderek kampanya sözleşmesi imzalıyor. Kampanyaya kayıt olanlar 30 gün boyunca para iade garantili olarak Vodafone kullanmaya başlıyor.
Kampanya dahilinde herhangi bir sebepten dolayı Vodafone’dan memnun olmayanlar, 30 gün içinde (30. Gün dahil) Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni (444 0 542) arayarak parasını iade alabiliyor. 

Şelaleden zindana test
Kampanyanın duyurulduğu basın toplantısına şirketin reklamlarında rol alarak ‘Selim’ karakterini canlandıran oyuncu Şafak Sezer de katıldı. Sezer toplantı sırasında konuşmacıların olduğu masayı kırarak içinden çıktı.
‘Vodafone Çekiyor mu, Çekmiyor mu Selim İspat Peşinde’ reklam kampanyasının filmleri televizyon kanallarında yayınlamaya başlarken, filmlerde Şafak Sezer’in canlandırdığı Vodafone reklam karakteri Selim, Türkiye’nin dört bir yanını dolaşarak, İstanbul Yedikule Zindanları, Ankara , Antalya Kurşunlu Şelalesi, Bodrum’da Vodafone’un kapsama gücünü deniyor.
Bir aydan fazla süren reklam kampanyasının mekan araştırmaları ve ön çekimlerle birlikte katedilen yol 25 bin kilometreyi buluyor. Kampanya yaratım süresince 145 kutu film harcandı ve 10 günü aşkın çekim yapıldı. (Radikal)