Vodafone, sosyal medyanın en iyisi seçildi

Vodafone Türkiye ’nin “Gençlik bir kere yaşanır, özgürce yaşa” mottosuyla yola çıkarak hayata geçirdiği Vodafone FreeZone, sosyal medyada gerçekleştirdiği iletişim çalışmalarıyla, Golden World Awards’da “En İyi Sosyal Medya İletişimi” kategorisinde Büyük Ödül’ün sahibi oldu. 

Gençlerin kalbine girdik 


Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, “Gelişen teknoloji ile birlikte büyüyen bir kuşağın temsilcileri olan gençler, haberleşmek için sosyal medyayı tercih ediyor, arkadaşlıklarını sosyal medya platformları üzerinden yürütüyor; sosyal medyada neredeyse gerçek hayatta olduğundan daha fazla iletişim halinde bulunuyorlar. Biz de gençlere özgür bir dünya sunmak hedefiyle yola çıktığımız Vodafone FreeZone çatısı altında, sosyal medyayı pazarlama stratejimizin kalbine yerleştirdik. Gençlerin önceliklerini temel alan hizmet ve projelerimiz sayesinde onların kalbini kazandık” açıklamasını yaptı.

bigPara.com