Vodafone'un en değerlisi Türkler

Vodafone'un en değerlisi Türkler
Vodafone'un en değerlisi Türkler

Vodafone, Alfa Romeo Mito otomobillerle Red müşterisinin ayağına kadar gidiyor.

Vodafone'un 150 TL üzeri fatura ödeyen 'değerli' müşterilerinin aldığı 'Red' programı, şirket merkezi İngiltere'de bile yok.
Haber: İLKER PEHLİVAN - ilker.pehlivan@radikal.com.tr / Arşivi

PORTO - Türkiye ’ye şimdiye kadar 10 milyar liradan fazla yatırım yapan İngiliz GSM devi Vodafone, yeni değerli müşteri programı ‘Red’le dünyanın en iyi hizmetini Türkiye’de vermeye başladı. Vodafone, eylül ayında başlayan programda şimdiye kadar 6 bin 500 Red üyeye ulaştı. Özel indirimler, sürpriz hediyeler ve kişisel asistanlık hizmetleri veren Red programı, dünyada Vodafone’un merkezi olan İngiltere de dahil hiçbir ülkede uygulanmıyor. Vodafone Türkiye Pazarlama Bölüm Başkanı Fatih Uysal, artık fiyatlar ve telefondan çok özel hizmetin ön plana çıktığını, bu nedenle Red’in burada uygulandığını söylüyor.
Vodafone’un Red programına davet ettiği müşterilerin aylık telefon görüşmesi, normalin altı katı yani 1200 dakikaya ulaşıyor. Uysal, programa ortalama 150 TL üzeri fatura ödeyen iPhone 4 ve BlackBerry kontratlı paketlerden birini alan faturalı hat sahiplerinin katılabildiğini belirtiyor. 

Alfa Mito kapıya geliyor
Vodafone Red programındakilerin her türlü soruları için 7 gün 24 saat boyunca müşteri hizmetleri desteği veriliyor. Acil teknik yardıma ihtiyacı olan kullanıcılara destek sağlayan Vodafone Red Team ise İstanbul , Ankara ve yakın illerde bulunan Vodafone Red üyelerinin ayağına giderek ihtiyaç duyulan desteği veriyor. Beş adet Alfa Romeo Mito ile hizmet veren ‘Vodafone Red Team’ telefonların arızalanması durumunda, geçici telefon vererek, arızalanan telefonu teknik servise iletip tamir edilmesini sağlıyor. Fatih Uysal şimdilik İstanbul ve Ankara’da hizmet veren bu araçları yaygınlaştıracaklarını belirterek, “Otomobiller bir müşteri için İstanbul’dan Bursa’ya, Ankara’dan Konya’ya bile gidiyor” diyor. 

Urfa’da bile Red’liler var
Red üyelerinde ilk 10 içinde Ş. Urfa, Konya gibi illerin yer aldığını anlatan Fatih Uysal, Beşiktaş ’ın UEFA Avrupa Ligi L Grubu’nda Porto ile karşılaşmasını izlemek üzere iki Red üyesinin Porto’ya davet edildiğini belirtti. Uysal, ayrıca Vodafone’un F1 sponsorlarından biri olduğunu da hatırlattı.

Gençler SMS’le konuşuyor
Vodafone’un büyüme planladığı alanlardan birinin de gençler olduğunu söyleyen Fatih Uysal, gençler arasında data kullanımının yoğunluğuna dikkat çekti. Sesle iletişim yerine kısa mesajın da daha çok tercih edildiğini belirten Uysal, “Gençler ‘SMS’le konuşuyorum’ diyor. Ortalama günlük kısa mesaj kullanımı 10-15’ken günde 600 kısa mesaj atan gençler var” diye konuştu.