'Yeni Rakı'nın yeni görünümü

Mey İçki, Yeni Rakı'yı yeni tasarım şişesi ve emniyetli bilyeli kapağıyla tüketicilerin beğenisine sundu. Mey İçki Üst Yöneticisi (CEO) Galip Yorgancıoğlu, Yeni Rakı'nın, şişe ve kapağı için yaklaşık bir yıl önce başlattıkları yenilemenin tamamlandığını belirtti.

İSTANBUL - Mey İçki, Yeni Rakı'yı yeni tasarım şişesi ve emniyetli bilyeli kapağıyla tüketicilerin beğenisine sundu. Mey İçki Üst Yöneticisi (CEO) Galip Yorgancıoğlu, Yeni Rakı'nın, şişe ve kapağı için yaklaşık bir yıl önce başlattıkları yenilemenin tamamlandığını belirtti.
'Yeni kapak taklit edilebilir mi?' sorusuna Yorgancıoğlu, şu yanıtı verdi: "Bu tabii ki kapak olarak şu anda dünyada en son teknoloji ve kapağın içinde gerçekten bilye var. Biz ek güvenlik önlemi olarak yine hem boynuna hem üstüne seri numarasını basacağız. Bu kapağı kapatmak da, üretmek de zor. Dünyanın önde giden içki firmaları bu kapak sistemini kullanıyor. Bu firmalar bize taklit olayına rastlamadıklarını söyledi."
Yorgancıoğlu, kapakta ciddi bir maliyet artışı olmasına karşın bunu fiyatta tüketicilere yansıtmadıklarını ifade etti. Yorgancıoğlu, değişikliğin maliyetine ilişkin bir soru üzerine, toplamda 30 milyon dolar civarında bir yatırımdan bahsedilebileceği bilgisini verdi. Yenilenen Yeni Rakı ve eskisinin bir süre piyasada birlikte olacağını belirten Yorgancıoğlu, "Bir ay içinde geçiş olacağını düşünüyorum. İhracat da yeni şişeyle yapılacak" dedi.
Yorgancıoğlu, içkide ÖTV artışının gündemde olduğunun belirtilmesi üzerine ise şu görüşü iletti: "Ne üretici ne tüketici ne de devlet için iyi olmaz."