Yorum'un yüzde 51'i Publicis'in oldu

Dünya reklam ve iletişim sektörünün önde gelen ismi Publicis Groupe, Türkiye'den Yorum Ajans ve bağlı şirketlerinden Allmedia, Bold ve Zone'un yüzde 51 hissesini satın aldı.

İSTANBUL - Dünya reklam ve iletişim sektörünün önde gelen ismi Publicis Groupe, Türkiye'den Yorum Ajans ve bağlı şirketlerinden Allmedia, Bold ve Zone'un yüzde 51 hissesini satın aldı. Yorum Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Osman Uslu, "Publicis ile 15 yıllık işbirliğimiz ve sağlam dostluğumuz evliliğe dönüştü. 155 çalışanımızla daha da büyüyeceğiz, global pazarda daha güçlü bir şekilde yer alacağız, ben ve arkadaşlarım yine işimizin başında bulunacağız" dedi.
2005 yılını 4.1 milyar avro ciro ve 649 milyon avro faaliyet geliriyle kapatan Publicis Groupe'un Yönetim Kurulu Başkanı Maurice Levy de, Türkiye'nin genç nüfusu, dinamik pazarı ve derin kültürünün Publicis Groupe için önemli olduğunu söyledi.
Levy ayrıca şöyle konuştu: "Bu şirketlerle uzun süre nişanlı kaldık. Umarım bundan böyle mutlu bir evlilik yaşarız. Biz diğer yabancı firmalar gibi Türkiye'ye yeni girmedik. Yorum ile yaptığımız bu evlilik 39 bin çalışanımızın bulunduğu grubumuza büyük değer katacak. İstediğimiz kalite, yaratıcılık ve insan kaynağı Türkiye'de bulunuyor. Türkiye'nin yıldızının giderek parladığını düşünüyoruz."