ETO'da müşteri ilişkileri eğitimi

ETO'da müşteri ilişkileri eğitimi
ETO'da müşteri ilişkileri eğitimi
ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir İl Kadın Girişimciler Kurulu, kadın girişimcilere yönelik ''Müşteri İlişkileri Yönetimi'' başlıklı bir eğitim...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir İl Kadın Girişimciler Kurulu, kadın girişimcilere yönelik ''Müşteri İlişkileri Yönetimi'' başlıklı bir eğitim düzenledi.

Eskişehir Ticaret Odası (ETO) Meclis Toplantı Salonu'nda gerçekleşen eğitim öncesinde bir konuşma yapan Eskişehir Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Hüsniye Tali, ticarette dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan birisinin iletişim olduğunu, dolayısıyla müşterilerle sağlıklı iletişim kuran firmaların daha başarılı olduğunu bildirdi.

İşletme sahiplerinin iletişim ve pazarlamada kendilerini geliştirebilmelerinin önemine dikkati çeken Tali, kadın girişimcilerin mesleki ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak için eğitimler düzenlemeye devam edeceklerini kaydetti.

Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Erhan Eroğlu tarafından verilen eğitimde, insan ilişkilerinin önemi, müşterilerle nasıl iletişim kurulması gerektiği, müşterilerin beklentilerine cevap vermenin yolları, sağlıklı iletişimin püf noktaları ve iletişimde dikkat edilmesi gereken kurallar hakkında bilgi verildi.