Haydi çocuklar klasik müzik festivaline
Borusan Holding, 10 yıllığına sponsoru olduğu 37’inci Uluslararası İstanbul Müzik Festivali’nin tanıtımı amacıyla hazırladığı kampanyada, sözü yeni nesil festival izleyicisi olarak gördüğü 1-3 yaş arası çocuklara bıraktı.
Borusan Kültür Sanat dostlarının çocuklarının gönüllü olarak rol aldığı kampanyada, festival aracılığıyla Türkiye’nin geleceğine duyulan güven ve umut dile getiriliyor. Kampanyada, aynı zamanda klasik müziğin çocukların zeka ve kişilik gelişimi üzerindeki önemli etkisinin de altı çizilmek isteniyor.
Kampanya için yapılan çekimlerde, çocukların en doğal hallerinin görüntülenmesi amaçlandı. Bebeklerin müzikle ve müzik aletleri ile kurdukları spontan ilişki, fotoğraf çekimleri sırasında renkli görüntülerin ortaya çıkmasını sağladı. Ünlü fotoğrafçı Tamer Yılmaz tarafından yapılan çekimler sırasında yakalanan sıcaklık afişlere de yansıdı. 37. Uluslararası İstanbul Müzik Festivali’nin tanıtımı için hazırlanan birbirinden renkli, afişler İstanbul’un dört bir yanında dağıtılacak