"Tüketicinin Korunması Kanunu'nun getirdiği yenilikler" toplantısı

"Tüketicinin Korunması Kanunu'nun getirdiği yenilikler" toplantısı
"Tüketicinin Korunması Kanunu'nun getirdiği yenilikler" toplantısı
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Ticaret Odasında (GTO), "6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun getirdiği yenilikler" konulu toplantı...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Ticaret Odasında (GTO), "6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun getirdiği yenilikler" konulu toplantı yapıldı.

GTO'dan yapılan yazılı açıklamaya göre, GTO ve Gaziantep Ticaret İl Müdürlüğü ile gerçekleştirilen toplantıda, tüketicinin korunmasına yönelik yenilikler masaya yatırıldı.

Toplantıda, garanti belgesi kapsamındaki bir ürünün 10 gün içerisinde temin edilmemesi durumunda ilgili firmanın tüketiciye ürünün yenisini vermekle yükümlü olduğu vurgulandı. Satış sonrası hizmetlerde de ayıplı malın tüketici tarafından fark edilmesi durumunda tüketicinin sorunu bilirkişiye ispat etmesi durumunda ürünün yenisinin temin edebileceği kaydedildi.

GTO Meclis Başkanı Ali Yener, toplantıdaki konuşmasında, mağduriyet yaşanmaması için kanunun iyi öğrenilmesi gerektiğini belirtti.

Ticaret İl Müdürü Bilal Yazıcı da tüketicinin memnuniyetini artırmak istediklerini ifade ederek, mevzuata hakim olanların daha çok kazanacağını vurguladı.