"10. Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri" sahiplerini buldu

"10. Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri" sahiplerini buldu
"10. Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri" sahiplerini buldu
"10. Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri", Küçükçiftlik Park'ta düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

İSTANBUL -  71 ajanstan 775 reklam içeren 611 ilanın katıldığı 10. Kırmızı Reklam Ödülleri'nde, Büyük Ödül Kıpkırmızı'nın sahibi, İstanbul Oyuncak Müzesi için hazırladıkları ilanla Leo Burnett İstanbul oldu.

Leo Burnett İstanbul, aynı zamanda, Basında En İyi Gazete Reklam Kampanyası kategorisinde de Kırmızı ödülünü kazandı.

Basında En Yaratıcı Sayfa Kullanımı, En İyi Tablet Reklam Uygulaması, En İyi Reklam Metni, En İyi Tipografi Kullanımı, En İyi Gıda Reklamı ve En İyi Dayanıklı Tüketim Ürünü Reklamı kategorilerinde Medina Turgul DDB, Basında En İyi Gündem Bağlantılı Reklam ve En İyi Etiket, Insert, Cover, Uygulama kategorilerinde Brand The Bliss, Basında En İyi Özel Hedef Kitle Uygulaması, En İyi Dergi Reklam Kampanyası, En İyi Sosyal İçerikli Reklam, En İyi Mobilya ve Dekorasyon Reklamı ve En İyi Moda, Tekstil ve Kişisel Aksesuar Reklamı kategorilerinde Rafineri, Basında En İyi Dijital Entegrasyon, En İyi İllüstrasyon, En İyi Kurumsal İmaj Reklamı ve En İyi İnsan Kaynakları Reklamı kategorilerinde Büro ödüle layık görüldü.

Basında En İyi Reklam Fotoğrafı ve En İyi Kozmetik ve Kişisel Bakım Ürünü Reklamı kategorilerinde Concept, Basında En İyiler Diğer kategorisinde Puck Communication, Basında En İyi Sigorta ve Diğer Finans Hizmetleri Reklamı, En İyi Eğitim Reklamı ve En İyi Otomobil Reklamı kategorilerinde DDB&Co. İstanbul, Basında En İyi Alkollü İçecek Reklamı ve En İyi Konut Reklamı kategorisinde Rekmay, En İyi Bilgi Teknolojisi, İletişim Ürünü ve Hizmetleri Reklamı ve En İyi Otomotiv Yan Sanayi, Aksesuar ve Akaryakıt Reklamı kategorilerinde Grey İstanbul, Basında En İyi Turizm ve Seyahat Reklamı kategorisinde BİG/Birleşik İletişim Grubu Kırmızı ödülünün sahibi oldu.

Basında En İyi Sanat Yönetimi kategorisinde Leo Burnett İstanbul ve Medina Turgul DDB, Kırmızı ödülüne layık görülürken, Basında En İyi Banka ve Bankacılık Hizmeti Reklamı kategorisinde ise Medina Turgul DDB, kategori birinciliğini Concept ile paylaştı.

Basında En İyi Kültür, Sanat ve Eğlence Reklamı kategorisinde Leo Burnett ve Rafineri, Kırmızı ödülünü paylaşırken; Basında En İyi Perakende Reklamı kategorisinde ise Kırmızı ödülüne Grey İstanbul ve Rafineri birlikte layık görüldü.

Puck Communication ve TBWA\İstanbul ise Basında En İyi Ev Bakım ve Temizlik Ürünü Reklamı kategorisinde Kırmızı ödülünü paylaştı.

Medina Turgul, 8 kategori birinciliği ile gecenin en çok Kırmızı ödülü kazanan ajansı olurken; onu 7 kategori birinciliğiyle Rafineri takip etti.

Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri'nin 10. yılında, “Jüri Özel Ödülü”ne layık görülen bulunamazken; Genç Kırmızı Ödülü'nün birincileri Kadir Has Üniversitesi'nden Eray Cankır ve Semih Türkmen oldu.

“Hürriyet Özel Ödülü”nü ise Hasan Görkem Çiftçi ve Yusuf Can Kayhan kazandı.



RADİKAL CANLI KIRMIZI'DA BİR İLK



Ayrıca, ödül gecesi canlı olarak düzenlenen Radikal Canlı Kırmızı yarışmasında bu yıl bir ilke imza atıldı.

Radikal Canlı Kırmızı'nın tarihinde ilk kez gerçek bir marka için brief konusu verilirken; katılımcı ekipler Vodafone Red markası için sadece kağıt ve kalem kullanarak reklam eskizi hazırladı.

Bu eskizler arasından, törene katılanların oylarıyla TBWA İstanbul'dan Cihan Akköse ve Tolga Ülkümen birinci, BIG 34'ten Taylan Özgü Akçam ve Fatih Mehmet Yılmaz ikinci, Leo Burnett İstanbul'dan Volkan Bintepe ve Volkan Andaç da üçüncü seçildi. (aa)