Bu iş tutmuş!

Bu iş tutmuş!
Bu iş tutmuş!
Koskoca Yves Saint Laurent bile sokaktaki yüzleri kullanarak kampanya çekimi yapıyorsa, modada sokağın etkisinin ılgıt ılgıt yayıldığından emin olabilirsiniz
Haber: FERHAN İSTANBULLU / Arşivi

Geçenlerde modanın en önemli markalarından Yves Saint Laurent’in yeni kampanyası için sokaktan yüzler aradığını okudum. Daima dünyanın en iyi modellerini, en meşhur film yıldızlarını kullanan YSL bile ‘dize gelmiş’ demek… Söylenen o ki ‘castingdujour.com casting sitesinden 130 tane uzun boylu, elegan, ‘güzel’ insan arıyorlarmış. Yaş aralığı da 25-50… Fazla da havaya girmemeleri için günlük ödeme tutarının 150 euro olduğu da belirtilmiş. YSL zor durumda diyorlardı da inanmıyorduk! Bu Türkiye için dahi düşük bir rakam. Bizde dergi çekimleri harici günlük casting ücreti 500 TL’nin altına düşmüyor.
Kendinde YSL mankeni olma potansiyeli görenler, siteye bir girip baksın. Hâlâ şansları olabilir!

Chanel’in yeni yüzü seksi Blake olsun!
Eğlence dünyasının temel fonksiyonlarından biri, yeni yüzler yaratmak. Bu yıldızcıkların bir kısmına ikna oluyoruz, bir kısmını bir dizi sezonunda unutuyoruz. Gossip Girl adlı entrikalarıyla herkesi dumura uğratan, yine de kendini izleten dizinin buram buram seksi, sıcak bir yıldızı var. Blake Lively adlı bu taze bomba bana zamanının Farah Fawcett’ını hatırlatıyor. Çok seksi ama ulaşılabilir ve sıcak. Dergi ve eğlence dünyası da kızın bu potansiyelini keşfetti. Kah Vogue dergisi editörü Anna Wintour’la yan yana kah Karl Lagerfeld’le… İş ciddiye binmiş, Chanel’in amirali Karl Lagerfeld, Blake Lively’yi Chanel’in yüzü yapacakmış. İlk adım, Chanel’in el çantaları reklamlarında oynamasıymış. Hayırlısı diyelim…

Mehry Mu çantalar en havalı sitelerde!
Sessiz ve derinden ilerleyen, özgün çanta tasarımlarıyla bir hamlede dünyanın en önemli alışveriş sitelerinde, moda yayınlarında adı geçen Güneş Mutlu şimdi de ‘daily candy’ye konu oldu. Günlük draje gibi sunduğu stil/yaşam önerileriyle en beğenilen sitelerin başında gelen bir site ‘daily candy’. Takip edeni de çok…

Biraz cesaret!
Vogue Nippon, yeni yılın manikür trendlerini ocak sayısında dağıltılacak ek bir dergiyle tanıttı. ‘Vogue Nippon Beauty’ ekinde yer alan fotoğraflarda, top model Alexandra Tretter kahverengi, açık yeşil ve lacivert ojelerle objektife gülümsüyor. Beş aydır revaçta olan kahverengi ojenin tonu da değişerek, açılmış. 2011’in gözde tırnak biçimi ise oval olarak belirlendi.

Madonna’nın yerini aldılar
İtalyan moda devi Dolce& Gabbana’nın yeni yüzleri Izabel Goulart ve Alessandra Ambrosio seçildi. Markanın ilkbahar/yaz kampanyasında yer alan modeller, Steven Klein objektifine poz verdi. Dolce & Gabbana’nın kış kampanyasında Madonna köklerine saygı gösterisinde bulunarak İtalyan güzeli olarak karşımıza çıkmıştı. Ancak 52 yaşındaki ikona yapılan photoshop çalışmaları internete sızınca, ortalık karışmıştı.

Yılın modeli
İngiltere ’de düzenlenen önemli moda etkinliği ‘British Fashion Awards’ ödüllerinde, yılın en iyi modeli seçildi. Calvin Klein’ın yüzü ayrık dişli model, rakipleri Rosie Huntington Whiteley ve David Gandy’yi saf dışı bıraktı. Londra’daki ‘The Savoy Hotel’de düzenlenen törende Phoebe Philo yılın en iyi tasarımcısı, Alexa Chung en iyi stil, Nicholas Kirkwood en iyi aksesuvar ödülünü aldı. Şubat ayında intihar eden Alexander McQueen’e de moda dünyasına getirdiği yeniliklerden ötürü özel ödül verildi.


    ETİKETLER:

    Euro

    ,

    İngiltere

    ,

    Türkiye

    ,

    YAŞ

    ,

    Madonna