Dünyadan yeni yıl vitrinleri

Dünyadan yeni yıl vitrinleri
Dünyadan yeni yıl vitrinleri
Dev markalar, çam ağacı, kar ve Noel Baba klişelerini kırarak, yeni dekorasyon temalarıyla şaşırttı

Moda dünyasının önemli markaları, yılbaşı alışverişinde tüketicilerin dikkatini çekebilmek için, vitrinlerini sanat galerisine çevirmeye başladı. İngiltere , bu konuda en iddialı ülkelerin başını çekiyor. Zincir mağazalar Harrods, Harvey Nichols ve Selfridges, ‘Noel Baba ve çam ağacı’ klişesini kırmak için değişik konseptler belirledi. Harrods, rüyalar dünyasına dönmeyi reddeden ‘Peter Pan’ temasını işlerken, Harvey Nichols ‘uzaylı istilasını’ vitrinlerine taşıdı. Moda devi Louis Vuitton ise yeni yıl kadar değişik kültürlerin bayramlarını da önemsediğini göstermek için Hindistan ’ın ışık festivali ‘Dwali’yi kutlamak için ‘aydınlık’ temalı bir tasarımla kış koleksiyonunu tanıttı.
Moda endüstrisinin diğer bir önemli ismi Prada 2011 yılını köklerine dönerek dünya çapındaki vitrinleri İtalyan tarzıyla dekore etti. Yerleştirilen dev çerçevelerde Floransa tarzının klasik estetiği yeniden yorumlandı.


    ETİKETLER:

    Dünya

    ,

    Hindistan

    ,

    İngiltere

    ,

    Noel

    ,

    sanat