Emrah'ın 'acısı' Cem Yılmaz ve Kıvanç Tatlıtuğ'a fark attı

Emrah'ın 'acısı' Cem Yılmaz ve Kıvanç Tatlıtuğ'a fark attı
Emrah'ın 'acısı' Cem Yılmaz ve Kıvanç Tatlıtuğ'a fark attı
Hamburger reklamında oynayan Emrah, "Benim acım bana yeter" sloganıyla reklam araştırmalarında Cem Yılmaz ve Kıvanç Tatlıtuğ'a fark attı. İzleyicinin tepkisini ölçen Adneuro testinde Emrah'ın reklamı 'duygusal etki' bakımından Yılmaz'ın 11, Tatlıtuğ'un 7 puan üstünde çıktı.

RADİKAL - Reklam veren şirketler için önemli bir kriter olan izleyicide duygusal etki bırakma konusunda Emrah rakip tanımadı.

Emrah son olarak “Benim acım bana yeter” sloganıyla uluslararası bir fast food restoran zincirinin reklam yüzü oldu.

Vatan 'ın haberine göre, reklamların etkilerini ölçmek bakımından önemli bir test olanAdneuro testi ile Emrah, Cem Yılmaz ve Kıvanç Tatlıtuğ 'un reklamlarının etkileri ölçüldü.  

Testin sonucunda Emrah, Cem Yılmaz ile Kıvanç Tatlıtuğ’u geride bıraktı. İzleyicinin ‘dikkat’, ‘duygusal etki’ gibi skorlarını ölçen testte Yılmaz’a 11, Tatlıtuğ’a ise 7 puan fark atan Emrah, reklam dünyasını da şaşırttı.