Gürültü çevreciliği yendi

Bir Amerikan şirketinin bitki ve polilaktik asitten ürettiği geri dönüşümlü cips paketi, ‘Çim biçme makinesi kadar ses çıkarması ve sinemada film izlemeyi kabusa dönüştürmesi’ nedeniyle kampanya grupları oluşturulunca ABD’deki raflardan çekildi. Ancak şirket Kanada ’da satışların düşmemesi için başka bir yola başvurdu. Şirketin müdür yardımcısı Anne-Marie Renaud, YouTube’da tüketicilere “Paketin çok fazla ses çıkardığını düşünüyorsanız internette bizi ziyaret edip bunu dile getirin. Kulaklarınız için bir çift tıkaç göndermekten memnuniyet duyarız” dedi. Quebec Üniversitesi’nden Prof. Benoit Duguay’a göre bu pazarlama yöntemi ‘çok kurnazca’. (aa, afp)


    ETİKETLER:

    Kanada