INMA'dan Radikal'e 4 ödül

INMA'dan Radikal'e 4 ödül
INMA'dan Radikal'e 4 ödül
International News Media Association'ın bu yıl 85'incisi düzenlenen ödül töreninde, Radikal'in '4 Saat' uygulaması dört dalda ödüle layık görüldü. Törende Hürriyet de iki ödül aldı.

RADİKAL - International News Media Association’ın, dünyanın en başarılı medya satış ve pazarlama girişimlerini onurlandırdığı gecesinde Radikal ve Hürriyet de 6 ödüle layık görüldü. New York’ta bulunan Times Square’deki Edison Ballroom’da bu yıl 85’incisi düzenlenen törende, Radikal, ‘4 Saat’ uygulamasıyla ‘Best in Show’ ödülünü aldı.

INMA, 38 ülkedeki 190 firmadan toplamda 578 başvurunun yapıldığı ödülü, El Colombiano, New York Times ve Gazeta do Povo’yla birlikte alan Radikal için, “ Türkiye ’de internetteki içeriklerin sansürlenmesine karşı oluşturulan Radikal’in ‘4 Saat’ girişimi, bir medya bütçesi olmadan 32 milyon kişiye ulaştı” ifadesini kullandı. Türkiye’nin önde gelen reklam ajanslarından TBWA’yle birlikte hazırlanan Radikal’in ‘4 Saat’ uygulaması, ‘En İyi Halkla İlişkiler ya da Toplum Hizmeti Kampanyası’, ‘Dijital Kitle veya Katılımı Artırmak için En İyi Fikir’ ve ‘ Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı’ dalında da ödül aldı.

Hürriyet ise internet sitesiyle ‘Yeni Kitle Segmenti Oluşturmak için Bir Marka veya Ürün Lansmanı’ ve ‘Dijital Kitle veya Katılımı Artırmak için En İyi Fikir’ ödüllerine layık görüldü.

INMA’nın töreninde toplam otuz medya satış ve pazarlama girişimine ödül verildi. Bu yıl verilen ödüller hakkında konuşan INMA CEO’su Earl J. Wilkinson, “Bu yılki INMA Ödülleri’nde kazananlarda yenileşme arandı” dedi.

1935’te kurulan International News Media Association’ın her yıl verdiği ödüller, haber medyası endüstrisinin platformlar arası büyüyen kitle, gelir ve marka konusunda öncü barometresi olma özelliği taşıyor. INMA, kaliteli gazetecilik ve ilgili içerik üreten medya şirketlerinin çoklu platform dönüşümü konusunda vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedefliyor. Dallas merkezli INMA’nın 80’den fazla ülkede yaklaşık 6 bin üyesi bulunuyor.