Radikal'e uluslararası 4 ödül daha

Radikal'e uluslararası 4 ödül daha
Radikal'e uluslararası 4 ödül daha
Radikal'in, internet sansürüne karşı başlattığı 'Radikal #4saat' kampanyası, International News Media Association tarafından 4 dalda ödüle layık görüldü. Kampanya 'Best in Show' seçildi. Hürriyet de 'Yeni Kitle Segmenti Oluşturmak için Bir Marka veya Ürün Lansmanı' ve 'Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir' ödüllerinin sahibi oldu.


RADİKAL - Radikal, dünyanın en prestijli medya pazarlama ödüllerinden birine daha layık görüldü. International News Media Association (INMA), internet sansürüne karşı başlattığı 'Radikal #4saat' kampanyasını, ‘Best in Show’ seçti.

Bu yıl 85.’si düzenlenen INMA ödül töreni, New York’ta bulunan Times Square’deki Edison Ballroom’da gerçekleştirildi. Tüm dünyadan gazete ve haber yayınları markalarının en iyi pazarlama çalışmalarını ödüllendiren törende, Hürriyet, internet sitesiyle ‘Yeni Kitle Segmenti Oluşturmak için Bir Marka veya Ürün Lansmanı’ ve ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ödüllerinin sahibi oldu. Hürriyet adına ödülü, Hürriyet Dijital Medya Grup Koordinatörü Bülent Mumay aldı.

Bugüne kadar, yerel ve global olmak üzere birçok arenada 30’a yakın ödül alan Radikal #4saat kampanyası ‘Best in Show’ seçildi.

Kampanya, ‘En İyi Halkla İlişkiler ya da Toplum Hizmeti Kampanyası’, ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ve ‘ Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı’ dalında da ödül aldı. #4saat kampanyasının toplamda 27 ödülün sahibi olduğunu belirten Radikal Genel Yayın Yönetmeni Ezgi Başaran, “Radikal'in 4 saat kampanyası dijital dünyanın ruhunu ve yeteneklerini kullandığı için çok ses getirdi. Getirmeye devam ediyor. Kampanyamız Türkiye 'de yürürlüğe giren internet yasasıyla, mahkeme kararı olmadan, bir haberin 4 saat içinde yayından kaldırılabileceğine dikkat çekiyordu. Bir gün boyunca Radikal'deki bazı haberleri 4 saat içinde kademeli olarak silikleştirdik ve sonuçta yayından kaldırdık. Özgür dünyanın hiç bir koşuluna uymayan bu yasanın vahametini ancak böyle bir örnekle anlatabileceğimizi düşünmüştük. Haklı çıktık” diye konuştu.

“DİJİTAL ÜRÜNLER ÖNE ÇIKIYOR”

38 ülkedeki 190 markadan toplamda 578 başvurunun yaptığı yarışmada başvurular, medya ve pazarlama dünyasını temsilen 15 ülkeden 33 yöneticiden oluşan uluslararası bir jüri tarafından değerlendirildi. Törende 30 medya satış ve pazarlama girişimine ödül verildi. INMA CEO’su Earl J. Wilkinson yaptığı konuşmada, “Bu yıl INMA Ödülleri’nde kazanan projelerde inovasyon çalışmaları büyük önem taşıdı. Dönüşüm ve yenilenme çağındayız. İnovasyon süreçleri, sosyal medya çalışmaları, yeni dijital ürünler öne çıkıyor” dedi.

1935’te kurulan International News Media Association’ın her yıl verdiği ödüller, haber medyası endüstrisinin platformlar arası büyüyen kitle, gelir ve marka konusunda öncü barometresi olma özelliği taşıyor. INMA, kaliteli gazetecilik ve ilgili içerik üreten medya şirketlerinin çoklu platform dönüşümü konusunda vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedefliyor. INMA’nın 80’den fazla ülkede yaklaşık 6 bin üyesi bulunuyor.


RADİKAL #4SAAT'E VERİLEN ÖDÜLLER

CANNES LIONS

PR LIONS

- Media, Arts & Entertainment (Gold)

- Public Affairs - Lobbying (Gold)

MEDIA LIONS

- Digital & Social Use of Digital Platforms (Silver)

- Product & Service / Publications & Media (Bronze)

KRİSTAL ELMA

DİJİTAL

- Websitesi ve Mikrositeler

-Yaratıcı Sosyal Medya İletişimi (Gümüş)

- Viral Proje (Gümüş)

MEDYA

- Medya Kullanımı – En İyi Dijital Mecra Uygulaması

KAMPANYALAR

- Dijital Kampanya

UYGULAMADA MÜKEMMELLİK

- En Yeni

FELİS

MEDYA

-Sektörel Kategoriler: Basın ve Medya

DİJİTAL

- En İyi Web Kampanyası

- En İyi Engagement Stratejisi

HALKLA İLİŞKİLER

-Sektörler: Medya, Sanat ve Eğlence

-Dijital ve Sosyal Kategoriler: Sorumluluk İçeren veya Gerçek Zamanlı Aktiviteler (Crowdsourcing)

GOLDEN DRUM

DIGITAL

- Websites and Microsites (Silver)

EUROBEST

PR
- Public Affairs and Lobbying (Bronze)


MIXX AWARDS

- Yılın En İyisi

- Sosyal Pazarlama, Viral, WOMM

- Marka Farkındalığı ve Konumlandırma (Gümüş)


ONE SHOW

- Interactive: Merit Award


D&AD

- White Pencil (Creativity for Good – Advertising & Marketing Communications - Brand)


WAN-IFRA EUROPEAN DIGITAL MEDIA AWARDS

- Best Digital Advertising Campaign: Special Mansion


INMA

- Best in Show (Second Place)

- Best Public Relations or Community Service Campaign (Group 2 – 1st Place)

- Best Idea to Grow Digital Audience or Engagement (Group 2 – 3rd Place)

- Best Use of Social Media (Group 2 – 1st Place)