Reklamcı olmak isteyenlerle 'tecrübe' konuşacak

Reklamcılık sektörüne yıllarını verenler tecrübelerini gençlere aktarıyor


İSTANBUL - Çocuklar Reklamcılık’ın kurucusu ve kreatif direktör Ferhat Tümer, reklamcı olmak isteyenler için reklam ve yaratıcılık okulu Portfolio’yu açtı. Porfolio / School of Creative Advertising projesiyle adaylar, beş haftalık eğitimin sonunda sertifika yerine iş dosyasına sahip olacak. 8 Ağustos'ta başlayacak eğitime katılanlar Türkiye’nin önde gelen reklam ve pazarlama ustalarından ders alacak. Eğitimciler kitaba dayalı teorik bilgiler vermiyor. Reklamcılığın özünü teşkil eden “fikir üretmek” üzerine yoğunlaşıyor.

Portfolio'da eğitim veren bazı isimler şöyle: Haluk Mesci, Coca Cola Avrasya ve Afrika Pazarlama Müdürü Aylin Kosova Bilgin, T-Box Ceo’su Doğan Kaşıkçı. Eğitim boyunca katılımcılara anlatılan yaratıcılık tekniklerinin ardından, onlarca konu üzerinde fikir bulmaları için ödevler verilecek  ve yapılan tüm çalışmalar, katılımcının Portfolio’sunda toplanacak. Ustalar, katılımcılarla belirli bir konu sınırlaması olmadan, diledikleri gibi özgür bir iletişim kuracak. İlham verici hikayelerini, en büyük başarılarını ya da başarısızlıklarını, nelerden ders aldıklarını veya bir case study üzerinden tecrübelerini aktaracak.