Sahillerde 'Saldım çayıra...' teması

Sahillerde 'Saldım çayıra...' teması
Sahillerde 'Saldım çayıra...' teması

Bu işlerin üretim aşaması gerçekten nasıl geçiyor bilmiyoruz. Fikir ilk kimden çıkıyor? Kim ‘Aslında şöyle yapsak daha iyi...’ diye geliştiriyor. Sonra olaylar nasıl gelişiyor? Meşhur İtalyan markası Diesel, deniz olur, havuz olur 2010 yılının yaz alanlarına, özel bir mayo koleksiyonuyla hazırlanmış. Genel temayı da su olarak belirlemişler.
Şimdi doğruya doğru, bir mayo koleksiyonu için su, pek de yaratıcı bir tema değil. Kimin aklına gelmez ki... İstediğiniz kadar ucuna ekleme yapıp ‘suyun simyası’ deyin... Öyle su damlası efekti falan da kesmeyebilir. Fakat tabii ki esas olan ürün değil ruh satmak... Diesel öyle tanıtım fotoğrafları çektirmiş ki, genel temanın daha çok ‘Saldım çayıra...’ olduğu hissine kapılıyorsunuz. Ki doğrusu bu, sudan
çok daha iyi... Fotoğraflardaki kadınların tozutma halinde
ayrı bir lezzet var.