Türkiye'de ilk kez düzenlenen MMA Smarties Ödülleri sahiplerini buldu

Türkiye'de ilk kez düzenlenen MMA Smarties Ödülleri sahiplerini buldu
Türkiye'de ilk kez düzenlenen MMA Smarties Ödülleri sahiplerini buldu
Mobil reklamların; pazarlama, teknoloji ve medya kategorilerindeki yaratıcılarını ödüllendiren ve ilk kez düzenlenen Smarties Türkiye Ödül Gecesi 24 Kasım Pazartesi günü gerçekleştirildi.

RADİKAL – Mobil pazarı genişletme, reklamverenlerin mobile yönelmesini sağlama ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri destekleme düşüncesiyle yola çıkan Mobile Marketing Association (MMA) bu yıl Vodafone ev sahipliğinde Türkiye ’de ilk kez Smarties Türkiye Ödülleri’ni düzenledi.

Başkanlığını Rabarba’dan Oğuz Savaşan’ın yaptığı, Rima Erdemir (Medyanet), Zehra Öney (360+ Media), Volkan Biçer (Mobilike), Emir Samancı (P&G), Handem Çelenkler (Unilever), Meltem Moral (Mindshare), Tuna Tiryakioğlu (Narkoz) ve Pınar Ercan Tursun’un (Ford) da aralarında bulunduğu jüri kadrosu kısa listeye kalan işleri değerlendirdi.

Geçtiğimiz günlerde Londra ’da ilk kez düzenlenen Smarties EMEA Ödül Törenine de Türk firmaları, kazandıkları 14 ödül ile damgasını vurdu. Smarties Global’de ise 4 önemli ödül Türkiye’ye geldi.

8 farklı kategoriden oluşan Smarties Türkiye yarışmasına, birbirinden başarılı markalar ses getiren işleriyle başvuruda bulundu.

Ödül töreni gecesinde açılış konuşmasını gerçekleştiren MMA Türkiye Başkanı Rima Erdemir Smarties Global’de ve EMEA bölgesinde ülkemizi başarıyla temsil ederek ödül kazanan ajans ve markalara teşekkür etti. Ülkemizin bu sene Smarties EMEA’ya 14 ödül ile damgasını vurduğunu belirtti. Türkiye’de ise ilk kez bu ödül törenini düzenleyecek olmaktan çok mutlu olduğunu belirtti.

MMA Türkiye Ülke Müdürü Kerem Kapancı ise konuklara hoş geldiniz derken, Smarties ödülleri hakkında detaylı bilgiler verdi. Global’de 18 farklı kategoride yarışıldığını ve toplam başvuru adedinin 1.300 olduğunu belirten Kerem Kapancı, toplam 1.300 başvurunun 130 tanesinin EMEA’dan ve 40 tanesinin de Türkiye’den geldiğini belirtti. Gerçek anlamda Global bir yarışma olduğunu belirten Kerem Kapancı Global’de Türkiye’den 4 adayın, 4 farklı kategoride ödül kazandığını söyledi. Kapancı: “İlk kez düzenlenen Smarties EMEA için Türkiye’den 24 başvuru yapıldı ve bu yoğun başvuru MMA Türkiye Yönetim Kurulunda yer alan Mr. Lama’dan Fırat Ertem, Akbank’tan Gökay Dede ve Garanti Bankası’ndan Işık İlhan’ın jüride ülkemizi temsil etmesini sağladı” dedi.

Gecenin ev sahibi olarak Vodafone’dan Bireysel Servisler Direktörü Emre Kanaat’in hoş geldiniz konuşmasının ardından ödül törenini geçildi. 8 farklı kategoriden 17 ödülün dağıtıldığı gecede ödül alan marka ve ajanslar şu şekilde:

Brand Awareness kategorisinde
Unilever Türkiye / Catch Pink If You Can (Manajans / JWT) altın ödülün sahibi oldu.
Ford / Ford Tourneo Courier (Mobilike/ Ontarget) gümüş ödülün sahibi oldu.

Lead Generation kategorisinde;
Akbank / “Akbank Zero Gravity Mobile Campaign” (Mr. Lama Studios) altın ödülün sahibi oldu.
WWF DENMARK / WWF Turkey / #LastSelfie (41? 29!) gümüş ödülün sahibi oldu.
Unilever / Elidor (Sunsilk) / Catch Pink If You Can (Manajans / JWT) bronz ödülün sahibi oldu.

Social Impact / Not For Profit kategorisinde
WWF DENMARK / WWF Turkey / #LastSelfie (41? 29!) altın ödülün sahibi oldu.

Cross Media Integration kategorisinde
Samsung Electronics / “1st Cross Screen, Real-time Audience Experience App in Turkey powered by Samsung Galaxy S5” (Starcom Mediavest Group) altın ödülün sahibi oldu.
Unilever / Elidor (Sunsilk) / Catch Pink If You Can (Manajans / JWT) gümüş ödülün sahibi oldu.
Unilever / Max / “Max Maceralari: Kahramanlar Takimi” (Manajans / JWT) bronz ödülün sahibi oldu.

Video / Rich Media kategorisinde
Johnson & Johnson / “Acuvue” (Mindshare / mobilike) altın ödülün sahibi oldu.
Ford / Ford Focus Timeline (mobilike / Ontarget) gümüş ödülün sahibi oldu.
Citroen / “Citroen C-Elysee” (mobilike / DBI) bronz ödülün sahibi oldu.

Innovation kategorisinde
Unilever/Dove / “Sparkle of Love with Dove” (Mindshare / mobilike) altın ödülün sahibi oldu.
Turkcell / “Turkcell who has called?” (Mindshare / mobilike) gümüş ödülün sahibi oldu.

Mobile App kategorisinde
Garanti Bankası / iGaranti (Fjord, Design and Innovation from Accenture Interactive) gümüş ödülün sahibi oldu.
Vodafone Turkey / “Vodafone Avantaj Cepte Mobile Loyalty Platform” (Ketchup Agency & Amvg) bronz ödülün sahibi oldu.

Location Based kategorisinde
Vodafone Turkey / “Vodafone Avantaj Cepte Mobile Loyalty Platform” (Ketchup Agency & Amvg) bronz ödülün sahibi oldu.