GÜRÜL ÖĞÜT
İçinde "GÜRÜL ÖĞÜT" Geçen Tüm Haberler
Türkiye'nin en cesur gazetesi Radikal, GÜRÜL ÖĞÜT ile ilgili tüm arşiv haberlerini ve son dakika gelişmelerini okurlarına sunuyor. GÜRÜL ÖĞÜT haberleri, Türkiye ve Dünya'dan diğer tüm ekonomi, politika ve spor gelişmelerini Radikal'den takip edebilirsiniz.
İkinci 10 yılında Kırmızı

İletişim dünyası, reklamcısı, reklamvereni ve medya temsilcileriyle Zorlu Center PSM'de 9 Haziran Pazartesi akşamı düzenlenecek 11. Kırmızı Ödül Töreni'nde bir araya gelecek.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Reklam yaratıcılığının satışa etkisi kanıtlandı

Altı yıl boyunca reklam-satış ilişkisini analiz eden araştırma, reklamda yaratıcılığın satış artışı üzerinde çok önemli etkisi olduğunu kanıtlıyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Reklam ajansıyla ücret pazarlığı yöntemleri

Ajansıyla ücret pazarlığını satınalma departmanına yaptıran reklamverenler çoğalıyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Televizyonu nasıl izliyoruz?

Ailecek karşısına geçip, İstiklal Marşı ile başlayıp, "cihazınızı kapatmayı unutmayın" yazısı çıkana kadar televizyon seyretme dönemi geçmişte kaldı.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Reklamcıyla müşterinin arası neden açılıyor?

Ajansın ve reklamverenin farklı dil konuştukları söylenir. Yeni bir araştırmaya göre, ilişkinin bozulma sebebinde de farklı düşünüyorlar.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Önümüzdeki 5 yılda pazarlama yöneticilerinden ne bekleniyor?

Görev tarifi değişen ve sorumluluk alanı genişleyen pazarlama fonskiyonu da artık gelir artırma baskısı altında.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Reklam pazarı iyi işaretler veriyor

Reklam pazarının bu yıl Türkiye'de yüzde 10, dünya genelinde yüzde 5,8 büyümesi bekleniyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Twitter'ın medyada sebep olduğu değişim

İlk tweet'in yazıldığı günlerde vatandaş gazeteciliği emekleme aşamasındaydı; bugün ise algoritma tabanlı "robot-habercilik"ten bahsediliyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Milenyum Kuşağı'nın online davranış özellikleri

Milenyum Kuşağı'nın yüzde 60'ı kişisel bilgilerini markalarla paylaşmaktan çekinmiyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Kişisel bilgilerinizi verir misiniz?

Tüketicilerin yüzde 70'i, kişisel bilgilerini belli bir indirim veya promosyon karşılığında paylaşmaktan çekinmiyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Hangi teknolojiden vazgeçmeye razıyız?

Araştırmaya göre, internetsiz yapamam diyenler televizyonsuz olmaz diyenlerden bir buçuk kat fazla
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Hangi mobil tüketici tipine uyuyorsunuz?

Mobil iletişim yatırımı yapan markaların birinci önceliği, farklı mobil tüketici davranış türlerini anlamak olmalı.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Facebook'ta neleri seviyoruz neleri sevmiyoruz?

Facebook kullanıcılarının en büyük hoşnutsuzluğu aşırı paylaşımda bulunanlarla, başkasının fotoğrafını izinsiz paylaşanlardan kaynaklanıyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Tüketici, "Made In" etiketini önemsiyor

Markanın hangi ülkeye ait olduğu, tüketicinin satın alma kararında en önemli ikinci kriter.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.30 saniyelik reklama dört milyon dolar verilir mi?

Firmaların çoğu için Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL) final karşılaşması Super Bowl'un canlı yayınına reklam vermenin çok ciddi değerlendirmeler sonucunda alınan bir karar olduğu tartışma götürmez. İnsan yine de merak ediyor; 110 milyon izleyice ulaşma potansiyeli, 30 saniyelik tek spot için dört milyon dolar ödemeye değer mi?
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Türkiye'de insanlar ne kadar mutlu?

Global araştırmaya göre insanlar genelde mutlu olduklarını ifade ediyorlar. Türkiye'de de her 4 kişiden üçü mutlu olduğunu söylüyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Reklam âleminden kısa kısa

Marka yönetiminde uzmanlaşmak isteyen genç yöneticiler için yüksek lisan programından, kaş yapayım derken göz çıkaran kampanyaya reklam âleminden haberler.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Türkiye'de tüketicilerin 2014 beklentisi

Türkiye'de her dört kişiden üçü, 2014'ün geçen yıldan daha iyi olacağını konusunda iyimser.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Türkiye'de materyalizm ve kötümserlik yükselişte

Bireysel başarımızı sahip olduklarımızla ölçüyor, kendimizi çok fazla para kazanma baskısı altında hissediyoruz. Öte yandan gelecekle ilgili iyimser değiliz.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Her 4 kişiden 3'ü yılbaşı mesajı gönderecek

Türkiye'de uzakta oldukları için akrabalarının veya arkadaşlarının yeni yılını SMS ile kutlayacakların oranı yüzde 73.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Televizyonun reklam hakimiyeti ne kadar sürecek?

Televizyon en büyük reklam mecrası olmayı sürdürüyor ancak tahminler 2015'den itibaren pazar payı kaybetmeye başlayacağını gösteriyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.En düzenli kullandığımız mobil uygulamalar

Türkiye'de internet kullanıcılarının en düzenli kullandıkları mobil uygulamaların başında haber amaçlı olanlar geliyor.
Bu yazıya ilk yorum yapan siz olun.Türkiye'de tüketici yeniliklere ne kadar açık?
