Eski Ulaştırma, Denizclik ve Haberleşme Bakanı Elvan:

Eski Ulaştırma, Denizclik ve Haberleşme Bakanı Elvan:
Eski Ulaştırma, Denizclik ve Haberleşme Bakanı Elvan:
- "2002 yılında sadece 20 bin kullanıcı geniş bant internet abonesiydi. Bugün 45 milyon geniş bant internet abonemiz var. Türkiye bu gelişme sürecini daha da hızlı bir şekilde devam ettirecek"

ISPARTA (AA) - Eski Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, bilgi ve teknoloji alanındaki değişim sayesinde 2002 yılında 20 bin olan geniş bant  internet  abonesinin bugün 45 milyona ulaştığını söyledi. 

Elvan, Türk Telekom Isparta Çağrı Merkezi açılışında yaptığı konuşmada, dünyanın hızlı bir değişim ve dönüşüm sürecinden geçtiğini, buna ayak uyduran ülkelerin ilerlediğini, ayak uyduramayanların ise geri kaldığını belirtti.

Türkiye 'nin de 12 yıllık süreçte dünyadaki değişim ve dönüşüm sürecine hızla ayak uydurduklarını dile getiren Elvan, şöyle konuştu:

"Bilgi ve teknoloji alanında inanılmaz bir değişim ve gelişim sağlandı. 2002 yılında sadece 20 bin kullanıcı geniş bant internet abonesiydi. Bugün 45 milyon geniş bant internet abonemiz var. Türkiye bu gelişme sürecini daha da hızlı bir şekilde devam ettirecek. Bugün telefon kullanıcı sayımız 72 milyona ulaştı. Bunun anlamı şu; Türkiye'de bilgi ve teknolojileri alanında büyük rekabet ve gelişim var. Bunu yeni dönemde de devam ettireceğiz."

 Türkiye'de yaklaşık 100 bin kişinin çağrı merkezlerinde istihdam edildiğini bildiren Elvan, bu sayının kendileri için düşük olduğunu, 5 yıl içerisinde bu sayıyı 400 bine ulaştırmayı hedeflediklerini kaydetti.

Isparta'da açılan çağrı merkezinin şimdilik 210 kişiye istihdam sağladığını ifade eden Elvan, iki ay içinde 400'e, yıl sonunda da bin kişiye çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

- Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO'su Akdemir 

Türk Telekom Grubu Bireysel İş Birimi CEO'su Erkan Akdemir ise gruplarının Türkiye'nin teknolojik geleceğini şekillendirme vizyonuyla hizmet ve yatırımları zenginleştirdiklerini anlattı.

Grup olarak çağrı merkezi yatırımlarını çok önemsediklerini, her birinin Anadolu'nun dört bir yanında istihdam yarattığını dile getiren Akdemir, çağrı merkezleriyle oluşturdukları istihdamı ülke çapında arttırmayı amaçladıkların kaydetti. 

Türkiye'de son 13 yıldır istihdam oluşturmada atılan adımların temelinde yatırım coğrafyasını genişletme ve sadece çalışan için değil, içinde bulunduğu ekosistem için de değer yaratma vizyonu bulunduğuna dikkati çeken Akdemir, "Yatırımlarımızı planlarken bu çaba ve vizyon bize ışık tutuyor, ilham veriyor. Çağrı merkezi yatırımlarımız, imkanlarımızı Türkiye'de istihdamın artırılmasına ve ülkemizin kalkınmasına yönelik projeleri hayata geçirmek için seferber ettiğimizin en somut kanıtıdır" dedi.

Akdemir, çağrı merkezinin Isparta'daki varlığının şehrin gelişimi ve ekonomisine hız kazandıracağını inandığını vurgulayarak, "Bugün açtığımız çağrı merkezimizle Isparta ve çevresinde 200'ün üzerinde istihdam yarattık. Aileleriyle 600'den fazla kişinin hayatına dokunuyoruz. Türkiye'nin 24 farklı bölgesinde yaklaşık 7 bin müşteri temsilcisiyle müşterilerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz" diye konuştu. 

Konuşmaların ardından Elvan, Akdemir ve beraberindekiler, çağrı merkezinin açılışını gerçekleştirdi. Daha sonra merkezi gezen Elvan, gelen bir çağrıyı da cevapladı. Elvan, telefondaki kişiye kendisinin çok tecrübeli olmadığını ifade etti.