Eleştirmenleri kazandı

Eleştirmenleri kazandı
Eleştirmenleri kazandı

Nejat İşler, dişine göre bir rolde. Ahu Türkpençe ise filmin en iyilerinden biri.

'Devrim Arabaları' filmiyle tanınan Tolga Örnek'in yönetmenliğini yaptığı, Nejat İşler, Yiğit Özşener ve Ahu Türkpençe'nin rol aldığı 'Kaybedenler Kulübü' sinema yazarlarından geçer not aldı. Film cuma günü vizyonda

Uğur Vardan (Radİkal)
‘Kaybedenler Kulübü’, bir ‘Kayıp Kuşak’ın hikâyesi niteliğinde. Aynı zamanda her anlamda ‘Büyümek’ istemeyenlerin (keza sorumluluk almaktan da kaçanların) öyküsü de denilebilir. Filmin başarısı da galiba ana karakterlerini, ‘destansı’ bir havaya sokmadan sakince anlatmasında. Kanımca Tolga Örnek’in de en iyi işi olmuş...

Atİlla Dorsay ( SABAH )
Her şeyiyle özgün bir film . Hem ilk kez radyo konusuna eğilmesi, hem anlatımı, hem de içerdiği büyük kent melankolisi duygusuyla hemen hiç yapılmamış bir şeyleri deniyor. Ve büyük ölçüde de başarıyor.

Şenay Aydemİr (Radİkal)
Son dönemde sinemamızda artan, aynı zamanda ihtiyacımız da olan, ‘kent hikayeleri’ne eklenen yeni bir halka. Bugün daha güçlü bir biçimde kent hayatında hissedilen ‘yalnızlık’, ‘aidiyetsizlik’ gibi duyguların oluştuğu kuşağı anlatıyor olması bakımından da ayrıca önemli bence. Filmin dönemin toplumsal atmosferiyle fazla ilgilenmemesi, karakterlerin de ilgilenmiyor olmasıyla ilgili daha çok. Bu bakımdan karakterlerin ruhu ile filmin ruhunun örtüştüğünü düşünüyorum.

Nİl Kural (MİLLİYET)
Yayımlandığı dönemde programı takip edenlere nostalji duygusu yaratacak bir film çıkmış ortaya. Ayrıca Türkiye ’de pek rastlayamadığımız altkültür filmlerinin bir temsilcisini izlemiş olmamız sevindirici.

Cüneyt Cebenoyan (BİRGÜN)
Nuri Bilge Ceylan filmlerinde de görülen ruh halinin farklı bir yansıması. Sorumluluk almayı, bağlanmayı, yetişkin gibi davranmayı reddetme hali. Filmin dönema mikro düzeyde baktığını, buna rağmen karakterlerin fazla iyi tasvir edilmediğini düşünüyorum. Ama yine de kendisini izlettiren; belli bir enerjisi olan ve vasatın üzerine çıkmayı başaran bir film.