İstanbul Modern'in halk gününe çok yoğun ilgi

İstanbul Modern'in halk gününe çok yoğun ilgi
İstanbul Modern'in halk gününe çok yoğun ilgi
İstanbul Modern'in Ülker sponsorluğunda düzenlediği 'Sizin Perşembeniz' uygulamasıyla 1 Mayıs 2014 tarihinden bu yana 235 bin kişi müzeyi ücretsiz gezdi.

Hürriyet’te yer alan habere göre İstanbul Modern’in Ülker sponsorluğunda düzenlediği ‘Sizin Perşembeniz’ uygulamasına müze ziyaretçileri yoğun ilgi gösteriyor. Uygulamayla 1 Mayıs 2014 tarihinden bu yana 235 bin kişinin ücretsiz olarak müzeyi gezmesi sağlandı. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Bahar Erbengi, “Ücretli günlerde 2 bin olan ziyaretçi sayısı, müzenin ücretsiz ziyaret edilebildiği ‘Sizin Perşembeniz’ gününde 3 bin 500 kişiye çıkıyor. Ziyaretçi sayısının artış göstermesi doğru bir işbirliği yaptığımıza olan inancımızı arttırıyor” diye konuştu. Ülker’in yakın zamanda Prof. Dr. Hüsamettin Koçan tarafından Bayburt’un Bayraktar Köyü’nde kurulan Baksı Müzesi’nin salı günleri düzenlenen halk gününe de sponsor olduğuna işaret eden Erbengi, “Her salı şehir merkezinden ulaşım sağlıyor ve girişlerin ücretsiz olması için fon ayırıyoruz. 1.5 ay içerisinde müzeyi 313 kişinin ziyaret etmesine vesile olduk” dedi.

2 MİLYON ÇOCUĞA ULAŞILDI

2011 yılından beri düzenlenen Ülker Çocuk Sanat Atölyesi’nin de bugüne kadar 13 bin çocuğu sanatla buluşturduğunu kaydeden Erbengi, atölyenin 5-6 Eylül’de İstanbul’da açılacak olan Çağdaş Sanat Fuarı ArtInternatonal’da geniş bir alanda kurulacağını söyledi. Çocuklar bu sene sanatın tarihsel gelişimini, 11 istasyonu olan İnteraktif Sanat Tarihi Tüneli’ni gezerek ve deneyimleyerek öğrenecek. Çocuklara, mağara resimlerinden günümüz çağdaş sanatına kadar eğlenceli bir eğitim içeriği sunulacak. Alan tasarımlarında ve alanda kullanılan illüstrasyonlarda, genç illüstratör Erhan Cihangiroğlu imzası var. Atölyede, düşünce haritası odası, serbest boyama, kolaj ve duvar boyama gibi çalışmalara ek olarak ‘spin painting’ deneyimine yer verilecek. Erbengi, Ülker’in 8 yıldır düzenlediği çocuk etkinliklerinde 2 milyon çocuğa ulaştıklarını ve 38 milyon TL yatırım yapıldığını da belirtti. (Hürriyet)