Sivil toplumun reklamı olur mu?

Sivil toplumun reklamı olur mu?
Sivil toplumun reklamı olur mu?
Bu yıl ilk kez düzenlenecek Sosyal Fayda İletişimi Konferansı Hemzemin'de sivil toplum kuruluşu temsilcileri, akademisyenler ve iletişimciler 'daha iyi bir sivil toplum iletişimi'ni konuşmak için bir araya geliyor.

‘Daha iyi bir sivil toplum iletişimi için deneyim paylaşımı’ hedefiyle yola çıkan Sosyal Fayda İletişimi Konferansı Hemzemin ilk kez 26 Şubat’ta Pera Müzesi’nde gerçekleşiyor. Konferans Türkiye ’de ilk kez ‘sosyal fayda iletişimi’ kavramını tartışmaya açıyor. Sivil toplum kuruluşu temsilcilerini, akademisyenleri ve iletişimcileri bir araya getiren etkinlikte yurtiçi ve yurtdışından alanında öncü 20 konuşmacı vaka sunumları yaparak deneyimlerini paylaşacak. Myra Ajans’ın girişimleriyle başlatılan Hemzemin, Borusan Holding’in ana sponsorluğunda ve bu alanda çalışan Avrupalı ajansları bir araya getiren DNS Network’ün katılımıyla düzenleniyor. Davetlilerin ücretsiz olarak katılabileceği konferans, daha iyi bir sivil toplum iletişimi için Avrupa ve Türkiye’deki deneyimleri paylaşıma açarken, sivil toplum iletişimi ve sosyal iletişim üzerine uluslararası bir temas ve bilgi aktarımına olanak sağlayacak. Hemzemin’in hedeflerinden biri de, sosyal fayda zemininde yapılan iletişim tasarımının, ticari iletişimden farklarını ortaya koymak ve bu alanın özgünlüğüne dikkat çekmek.
Hazırlık faaliyetleri STK ve sosyal fayda iletişimi alanında çalışan uzmanların oluşturduğu bir çalışma grubu tarafından yürütülen Hemzemin konferansından bir gün önce çeşitli atölyeler düzenlenecek.