Borusan 2. elde önce aracı izletecek

Borusan 2. elde önce aracı izletecek
Borusan 2. elde önce aracı izletecek
Borusan Oto'dan kullanılmış araçlarda "Almadan önce izle" dönemi başlıyor. Firma kullanılmış araçları internette özel video ile tanıtacak

BMW, BMW i, MINI, Land Rover ve Jaguar markalarının satış ve satış sonrası hizmetlerini Türkiye çapında başarıyla sürdüren Borusan Oto, kullanılmış oto satışında yeni bir dönem başlattı. Premium segment kullanılmış otomobil satışının lider şirketi Borusan Oto’nun şubelerindeki tüm kullanılmış otomobillerin yer aldığı internet sitesinde, otomobiller özel olarak hazırlanmış döner platformda, profesyonelce çekilen videolar ile tanıtılıyor ve ziyaretçiler beğendikleri otomobili bilgisayar , tablet ya da akıllı telefonlarının ekranlarından en ince ayrıntısına kadar inceleyebiliyorlar. Otomobil satın alma kararı öncesinde derinlemesine araştırma yapıldığını ifade eden Borusan Oto Genel Müdürü Uğur Sakarya, “Günümüzde otomobil satın almadan önce en önemli araştırma kanalı internet.  Özellikle kullanılmış otomobil alımında tüketiciler daha detaylı araştırma yapmak ve boşa zaman harcamadan ön kararı vermek istiyorlar. Biz de geçtiğimiz yıl yenilediğimiz internet sitemizi ilanları verilen otomobillerin videoları izlenecek şekilde geliştirdik, böylece ziyaretçilerimiz borusanoto.com’da araçların videolarını bilgisayar,  tablet ve cep telefonlarından ekranları ile uyumlu boyutlarda izleyebilecekler” açıklamasını yaptı.

 

Yeni otomobil pazarında olduğu kadar kullanılmış oto pazarında da güçlü satış adetlerine imza atan Borusan Oto, şubelerindeki tüm kullanılmış araçların yer aldığı internet sitesinde yeni bir uygulama başlattı. Borusanoto.com web sitesi üzerinden satışta olan tüm modellerin dış ve iç olmak üzere en ince ayrıntısına kadar video görüntülerine yer verilen uygulamada özel profesyonel çekimler yapılıyor.

Yeni uygulama hakkında açıklama yapan Borusan Oto Genel Müdürü Uğur Sakarya, değişen ve gelişen tüketici beklentilerine yanıt vermek için hayata geçirdikleri video opsiyonunun önemli bir ihtiyacı karşıladığını ifade etti:  “Günümüzde araç satın almadan önce en önemli araştırma kanalı internet. Özellikle kullanılmış otomobil alımında tüketiciler daha detaylı araştırma yapmak ve boşa enerji harcamadan ön kararı vermek istiyorlar. Biz de farklı ekran boyutlarına göre farklı görünüm alabilecek şekilde hazırladığımız internet sitemizdeki kullanılmış otomobil bölümüne her bir aracın detaylı video incelemesini de ekledik. Kullanıcılar bilgisayar, tablet ya da akıllı telefonlarından her bir otomobili adeta yanında ya da içindeymiş gibi inceleyebiliyorlar. Çekimler her araç için özel yapılıyor, dış gövdenin yanında iç döşeme de dahil olmak üzere tüm ayrıntılar gözlemlenebiliyor.”

 

Premium Segment Kullanılmış Oto Satışında Lider

Bu yılın ilk 5 ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre 2 kata yakın artışla 2 bin 528 adet kullanılmış otomobil satışı gerçekleştiren Borusan Oto’nun, 2015 yılı kullanılmış otomobil satış hedefini 6 bin adete yükselttiğini belirten Uğur Sakarya,  “BMW Premium Selection (BPS) programımız ile sağladığımız 24 ay garanti ve araçların satış öncesi gerekli tüm kontrol, bakım ve kozmetik onarımlarını yapıyor olmamız kullanılmış otomobil satışlarımızın artışında itici güç oldu. BPS ile 7 Gün - 500 Km sınırları içerisinde değişim garantisi de bulunuyor.” dedi.

 

İkinci el otomobillerin profesyonel videolar aracılığı ile tanıtımının sektörde bir ilk olduğunu ifade eden Uğur Sakarya, bu yeniliğin altında yatan temel faktörün, müşterilere şubelere gelmeden de otomobilleri en ince ayrıntısına kadar görebilme imkânını sağlamak ve Borusan Oto tarafından satılan kullanılmış otomobillerinin sıfır otomobile yakın temizlik ve kondisyonda olduğunu göstermek olduğunu belirtti.