Borusan'ın " görüntülü" 2'inci elleri ilgi görüyor

Borusan'ın " görüntülü"  2'inci elleri ilgi görüyor
Borusan'ın " görüntülü"  2'inci elleri ilgi görüyor
Borusan Oto'nun 2'inci el sitesinde yayınladığı görüntülü satılık otomobiller tüketicilerin ilgisi çekti.

BMW, BMW i, MINI, Land Rover ve Jaguar markalarının satış ve satış sonrası hizmetlerini Türkiye çapında sürdüren Borusan Oto , kullanılmış oto satışında geçtiğimiz günlerde yeni bir dönem başlattı. Borusan Oto’nun şubelerindeki tüm kullanılmış otomobillerin yer aldığı internet sitesinde, otomobiller özel olarak hazırlanmış döner platformda, profesyonelce çekilen videolar ile tanıtılıyor.Böylece  ziyaretçiler beğendikleri otomobili bilgisayar , tablet ya da akıllı telefonlarının ekranlarından en ince ayrıntısına kadar incelebiliyor.

Uygulamanın devreye girmesinin ardından  siteyi ziyaret edenlerin sayısında artış yaşanırken , otomobilleri yakından inceleyenler de hızla çoğalıyor. Yeni uygulama hakkında açıklama yapan Borusan Oto Genel Müdürü Uğur Sakarya, değişen ve gelişen tüketici beklentilerine yanıt vermek için hayata geçirdikleri video opsiyonunun önemli bir ihtiyacı karşıladığını ifade ederek şunları kaydetti:
“Günümüzde araç satın almadan önce en önemli araştırma kanalı internet. Özellikle kullanılmış otomobil alımında tüketiciler daha detaylı araştırma yapmak ve boşa enerji harcamadan ön kararı vermek istiyorlar. Biz de farklı ekran boyutlarına göre farklı görünüm alabilecek şekilde hazırladığımız internet sitemizdeki kullanılmış otomobil bölümüne her bir aracın detaylı video incelemesini de ekledik. Kullanıcılar bilgisayar, tablet ya da akıllı telefonlarından her bir otomobili adeta yanında ya da içindeymiş gibi inceleyebiliyorlar. Çekimler her araç için özel yapılıyor, dış gövdenin yanında iç döşeme de dahil olmak üzere tüm ayrıntılar gözlemlenebiliyor.”

Bu yılın ilk 5 ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre 2 kata yakın artışla 2.528 adet kullanılmış otomobil satışı gerçekleştiren Borusan Oto 2015 yılı kullanılmış otomobil satış hedefini 6.000 adete yükseltmişti. İkinci el otomobillerin profesyonel videolar aracılığı ile tanıtımı sektörde bir ilk. Bu yeniliğin altında yatan temel faktörün, müşterilere şubelere gelmeden de otomobilleri en ince ayrıntısına kadar görebilme imkânını sağlamak ve kullanılmış araçların sıfıra yakın temizlik- kondisyonda olduğunu göstermek.

http://www.borusanoto.com/ikinci-el-oto.aspx