Bosch'dan fren sistemi yedekleri

Bosch'dan fren sistemi yedekleri
Bosch'dan fren sistemi yedekleri
Bosch, hidrolik takviye ünitelerinden fren balatalarına kadar tüm parçaları içeren eksiksiz ürün gamını tek noktada bakım ve onarım hizmetiyle sunuyor.

Bugün otomobil servislerinde en çok karşılaşılan sorunlar yıpranmış parça onarımı konusunda giderek artan fiyatlar ve yedek parça kullanımında gittikçe sıklaşan kalite düşüşüdür. Bu durum araç sahiplerinin bütçesini, zamanını ve verimliliğini etkilerken, özellikle fren sistemi gibi maksimum güvenliği gerektiren parçalarda da hayati önem taşımakta. Fren onarımlarında, orijinal ekipmanın yüksek kalite özelliklerini karşılayan yedek parçalardan seçilmesi, fren bileşenlerinin sürekli ve güvenli etkileşimi için mecburi zorunluluk.

Uzmanlar uyardı : Teknik özelliği karşılamayan yedek parça kullanımı performansı etkiler

 Bosch uzmanları tüketicileri şöyle uyarıyor: "Fren parçaları, elektronik, hidrolik ve mekaniğin tam koordinasyon halinde olduğu kompleks bir sistemin parçalarıdır. Örneğin ESP devreye alındığında gerçekleşen fren basıncı, fren balatası ile fren diski arasındaki sürtünmeye bağlıdır. ESP'nin tüm kritik sürüş durumlarında aracı dengeleyebilmesini sağlamak amacıyla, araç geliştirme sürecinde kapsamlı test çalışmaları yapılarak fren basıncı ile fren ürünlerinin sürtünmesi arasındaki ilişki belirlenir. İlgili teknik özellikleri karşılamayan yedek parça kullanımı sonucunda bu hassas dengenin bozulması, frenlerin ve elektronik sürüş destek sistemlerinin etkinliğini ve konforunu da ciddi oranda riske atabilir."

 

 

 

Bosch’ta Yüksek Kalite Parça Kullanımı Önceliktir

 

Bosch'un teknik uzmanları, özellikle fren parçaları seçiminde ilgili fren sistemine tam olarak uygun yüksek kaliteli parça kullanımına önem verir. Bosch, fren parçalarının seçiminde olduğu gibi, satış sonrası bilgilendirme konusunda da aynı hassasiyeti devam ettirmektedir. Bosch Otomotiv Eğitim Merkezi’nde sürekli gerçekleştirilen atölye çalışmalarında, teknik uzmanlara modern fren sistemlerinin özellikleri konusunda uygulamalı eğitimler verilmektedir. Ayrıca çalışanların fren onarım işlerini başarıyla gerçekleştirmesine yardımcı olmak üzere, kapsamlı Bosch parça katalogları, Esitronic servis yazılımı, internet tabanlı bilgi veritabanı ve KTS serisinde modern tanı ekipmanıları gibi bilgilendirici metotlar ve dokümanlar teknik destek hatttı aracılığıyla kullanılmaktadır.

Bosch kalitesi ve teknolojisiyle güvenli sürüşü ve yüksek performanslı frenlemeyi garantileyen kaliteli yedek parça seçenekleri için en yakın Bosch Car Service’ e başvurabilirsiniz.

Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi Hakkında:

 

Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi (Automotive Aftermarket-AA), binek ve ticari araçlar için yedek parça pazarına ve dünya çapındaki araç bakım ve onarım servislerine yedek parça sağlarken, her türlü arıza teşhis cihazı ve servis ekipmanlarını da sunmaktadır. Ürün yelpazesi içinde, orijinal ekipman kalitesinde, Bosch’un bünyesinde geliştirilmiş ve üretilmiş ürünler ile hizmetler yer almaktadır. Bosch Otomotiv Yedek Parça İş Birimi Bölümü, 140 ülkedeki 18.000'in üzerinde çalışan ve küresel lojistik ağıyla yaklaşık 650.000 farklı yedek parçanın müşterilerine hızlı ve zamanında ulaştırılmasını sağlamaktadır. "Otomotiv Servis Ekipman Çözümleri" operasyonlarında, yedek parça iş birimi malzemeleri test ve servis teknolojisi, teşhis yazılım, hizmet içi eğitim ve bilgi hizmetleri sunuyor. Yaklaşık 16.500 üyesi bulunan, dünyanın en büyük bağımsız araç onarım servis zincirine sahip ‘Bosch Service’ organizasyonu, bu bölümün sorumluluğundadır.

 

Detaylı bilgi için www.tr.bosch-automotive.com adresi ziyaret edilebilir.

 

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve hizmet tedarikçisidir. Dünya genelinde 360 bini aşkın çalışanıyla 2014 yılında 49 milyar Euro'luk satış gerçekleştirmiştir. Bosch Grubu; Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Enerji ve Bina Teknolojileri ve Dayanıklı Tüketim Malları olmak üzere 4 ana sektörde faaliyet göstermektedir. Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve 50’nin üzerinde ülkedeki 360’dan fazla bağlı bölgesel şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları da dâhil edildiğinde, Bosch yaklaşık 150 ülkede temsil edilmektedir. Bu dünya çapındaki gelişme; üretim ve satış ağı daha fazla büyüme için temel oluşturmaktadır. Bosch, 2014 yılında dünya çapında 4.600 patent başvurusunda bulunmuştur. Bosch Grubu etkileyici ürün ve hizmetler tasarlayarak, hem inovatif hem de faydalı çözümler sunarak yaşam kalitesini artırmayı amaçlamaktadır. Böylelikle, şirket dünyanın her yerinde ‘yaşam için teknoloji’ sunabilmektedir.

 

Daha fazla bilgiye internet üzerinden www.bosch.com.tr adresinden erişilebilir.

 

Detaylı Bilgi İçin:

Gül Altuntaç, Bosch Türkiye Kurumsal İletişim

0(216) 432 01 34 gul.altuntac@tr.bosch.com

Bilgi için: Atıl Berk/Ünite İletişim (212) 272 93 13

atil.berk@unite.com.tr; www.unite.com.tr

 

 

 


! Bosch ile ilgili basın bülteni veya daveti almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız.

! bsnods.com üzerinden gönderilen

Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi* Shell & Turcas’ın Antalya-Kundu istasyonu, üstün hizmet kalitesi ve müşteri deneyimini geliştirmeye gösterdiği özenle, 15 – 18 Mayıs tarihleri arasında Paris’te düzenlenen “Smiling Stars” (Parlayan Yıldızlar) etkinliğinde “2014 -  Tek İstasyonlu Bayi”  kategorisinde “Avrupa ve Güney Afrika Şampiyonluğu”nu kazandı.

Shell & Turcas’ın 2007 yılından bu yana katıldığı yarışmada Türkiye’nin farklı yerlerinden Shell istasyonları, yıllardır büyük başarılara imza atıyor.

Dünyanın dört bir yanındaki Shell markasına gönül vermiş çalışanların ve iş ortaklarının buluştuğu “Farkı Yaratan İnsandır” etkinliği, Shell’in en prestijli etkinliklerinden biri olarak kabul ediliyor. Hizmet kalitesine odaklanan küresel ölçekli bu programda Türkiye, altı yıldır üst üste şampiyonluklar elde ediyor.