Bosch'ta hedef yüzde 5 büyüme

Bosch'ta hedef yüzde 5 büyüme
Bosch'ta hedef yüzde 5 büyüme
Bosch Grubu, 2015 yılında satışlarını yüzde 3 ila 5 arasında artırmayı hedefliyor.

Bosch Grubu, 2015 yılına iyi bir başlangıç yaptı. Birinci çeyrek rakamlarına göre Bosch Grubu satışlarınıyüzde 13 artırdı.[1]Kur oranı etkisine göre yapılan düzenlemenin ardından ise artış oranı yüzde 5,4 oldu. Bosch Grubu, yıl genelinde bu oranın yüzde 3 ila 5 arasında olacağını öngörüyor.

2014 yılı satış rakamı 49 milyar Euro oldu

2014 yılında, ürün inovasyonları bir kez daha Bosch'a pek çok alanda pazar konumunu iyileştirme fırsatısundu. 2014 yılında Bosch Grubu, satışlarını yüzde 6,3 artışla 49 milyar Euro'ya yükseltti. Kur oranı etkisi göz önüne alındığında ise 2014 yılı büyüme oranı yüzde 7,4 oldu. Satış alanında yaşanan bu güçlü gelişme, sonuçların iyileşmesine de katkıda bulundu. Faiz ve vergi öncesi kazançlar (FVÖK), yıllık bazda yaklaşık yüzde 10'luk bir artışla 2014 yılında 3 milyar Euro'ya ulaştı. Böylece Bosch, 2014 yılında yüzde 6,2 oranında bir FVÖK marjı ilan etti.

Almanya 'da yıllık ekonomik sonuçları açıklayan Bosch Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Volkmar Denner, " Faaliyet alanlarımızdaki ekonomik ve teknolojik gücümüz, yeni pazarlarda da genişlememizi sağlıyor. İnternet entegre ürünler ve internet tabanlı servisler, şirketimizin gelecekteki satışartışının odak noktalarındandır. Tüm iş sektörlerimizde bağlanabilirliği temel alıyoruz ve bunu şekillendirmede aktif bir rol oynuyoruz. Bosch, 2014 yılında pek çok yeni ürün ve bağlanabilirlik çözümü sundu” dedi.


    ETİKETLER:

    İnternet

    ,

    Euro

    ,

    Almanya

    ,

    Pazar

    ,

    Vergi

    ,

    İlan

    ,

    faiz

    ,

    ,

    yönetim

    ,

    2015