Brisa memnuniyette öne geçti

Brisa memnuniyette öne geçti
Brisa memnuniyette öne geçti
Brisa Müşteri İletişim Merkezi'nin hizmet kalitesi, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından verilen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile tescillendi

Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) tarafından verilen ve Avrupa Standardizasyon Komitesi'nce (CEN) hazırlanan "EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası" ile hizmet kalitesini tescilledi. “EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası” 11 Mart Çarşamba günü Turassist Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı tarafından, Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman’a takdim edildi.

Toplantıya Brisa adına Genel Müdür Hakan Bayman, Tüketici Ürünleri Pazarlama Satış Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat, Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış, ve Turassist adına Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu katıldı.

Ödül töreninde yaptığı konuşmada Brisa’nın müşteri odaklı çalışma anlayışına verdikleri önemi vurgulayan Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, "Brisa olarak yolculuğun geleceğini tasarlama vizyonumuz doğrultusunda, tüm paydaşlarımız için mükemmel bir deneyim sunmak için çalışıyoruz. Müşteri İletişim Merkezimiz de müşterilerimizin sesimizi duyduğu ilk nokta olması sebebiyle, müşteri deneyimi açısından kritik bir öneme sahip. Bu sebeple, Müşteri İletişim Merkezi’mizi; müşterilerimizin diledikleri zaman kolayca her kanaldan ulaşabilecekleri, işlemlerini en hızlı şekilde gerçekleştirebilecekleri ve etkin çözümler bulabilecekleri bir etkileşim merkezine dönüştürmek için yola çıktık ve başarılı olduk. Ancak bu başarının ölçülebilmesi ve hangi iyileştirmelere ihtiyaç duyulduğunun belirlenmesi bizim için çok önemliydi. Biz de bu doğrultuda, müşteri iletişim merkezimizi uluslararası standartlara göre değerlendirmek ve sunulan hizmetin kalitesini belgelendirmek istedik. Brisa çatısı altında, sadece Müşteri İletişim Merkezi’mizi değil, ürün ve hizmet sunarak son tüketiciye dokunduğumuz tüm birimlerimizi, insan odaklı yaklaşımımızı yansıttığımız son derece önemli platformlar olarak görüyoruz. 360 derece hizmet anlayışımızı hayata geçirirken yüksek kalite standartlarımızdan taviz vermeyerek paydaşlarımıza ve müşterilerimize değer katmayı sürdürüyoruz” dedi.