Citroen'in payı yüzde 3,6'nın üzerine çıkacak

Citroen'in payı  yüzde 3,6'nın üzerine çıkacak
Citroen'in payı  yüzde 3,6'nın üzerine çıkacak
Bayraktar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar da Citroen gibi "güçlü ve köklü" bir otomotiv markasının dünyadaki en büyük distribütörü olmaktan dolayı gurur ve mutluluk duyduklarını söyledi.

Türkiye ’de 20 yıldır Citroen’i temsil etmekten mutluluk duyduklarını dile getiren Mustafa Bayraktar şunları söşledi: 

"Citroen, otomobilin tarihi boyunca çığır açan devrimlere ve büyük buluşlara imza atmış bir marka. Kökleri 95 yıl öncesine uzanan Citroen markasının, ülkemizdeki 60 yıllık serüveninin son 20 yılı, grubumuzla başarılı bir işbirliğine dönüştü. 1995'ten bu yana yaptığımız çalışmalarımızı rakamlarla ifade etmek gerekirse 270 bin araç satışı, 2 milyonun üzerinde servis girişi, bunun yanında da 40 bine yakın Türkiye üretimi Nemo satışı gerçekleştirdik. Geldiğimiz noktada, Türkiye geneline yayılmış, beşi grubumuza bağlı olmak üzere, 53 satış noktası ve 1.500'den fazla çalışanıyla Türkiye'deki tüketicilerimize hizmet veren büyük bir aileyiz."

Türkiye otomotiv pazarından daha da büyük pay alıp, söz sahibi bir oyuncu olmak üzere çalışmalarına devam ettiklerini anlatan Bayraktar, bu hedeflerinin odak noktasında her zaman Citroen markası ve PSA grubunun olacağını söyledi.

32 Bini geçecek

Bu yıl için 32 binin üzerinde araç satışı gerçekleştirip, pazar paylarını yüzde 3,6'nın üzerine çıkaracaklarını öngördüklerini aktaran Bayraktar, 2017 ve sonrasında ise pazar paylarını yüzde 4,5'in üzerine çıkartmayı hedeflediklerini belirtti.

Bayraktar, PSA Grubu'nun lüks modellerini temsil eden DS markasının Türkiye'deki satışına ilişkin bir soruya, "Türkiye'deki ilk DS Store Ankara'da açılıyor. DS'i Türkiye'de ayrı bir satış teşkilatı ile satışa sunacağız. Bizim organizasyonumuz içinde DS'nin ayrı bir bayi yapılanması olacak" cevabını verdi.

 

"2014 yılında dünya satışlarımız yüzde 4 arttı"

 

Citroen Üst Yöneticisi (CEO) Linda Jackson ise Türkiye'de 20 yıllık yolculuklarına eşlik eden Bayraktar Grubu ile çalışmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Citroen'in performansı tüm dünyada pozitif bir ivme yakaladı. 2014 yılında dünya satışlarımız yüzde 4 artarken, özellikle Avrupa ve Çin pazarında önemli yükseliş yaşandı. Avrupa satışlarımızın artışı da yüzde 7 oldu" dedi.

Bu ivmenin yeni modelleri C4 Picasso, C4 Cactus ve Yeni C1'in başarılarıyla gerçekleştiğini anlatan Jackson, şunları ifade etti:

"C4 Picasso Avrupa'da MPV segmentinde 210 binden fazla satışla lider konumda bulunuyor. Türkiye'de 2014 Eylül ayında lanse ettiğimiz C4 Cactus bugüne kadar toplamda 65 bin sattı. Yine küçük araç segmentindeki yeniliğimiz C1 de 55 binle çok iyi bir konumda bulunuyor. C-Elysee modelimiz ise hem Çin hem de Türkiye pazarında çok başarılı bir satış grafiği yakaladı. C-Elysee Türkiye'de satışa sunulduğundan bu yana 32 bin adet satıldı. 95 yıl içerisinde 50 milyondan fazla araç sattık."

 


    ETİKETLER:

    Dünya

    ,

    Türkiye

    ,

    Ankara

    ,

    Çin

    ,

    Avrupa

    ,

    Pazar

    ,

    Lüks

    ,

    otomotiv

    ,

    eylül

    ,

    CEO

    ,

    zaman

    ,

    hizmet