Ferrari sponsorluğunu uzattı

Ferrari sponsorluğunu uzattı
Ferrari sponsorluğunu uzattı
Kaspersky Lab ve Scuderia Ferrari Sponsorluğunu Uzatıyor

Dünyanın en hızlı büyüyen siber güvenlik şirketlerinden biri olan Kaspersky Lab, Scuderia Ferrari Formula One yarış ekibiyle olan sponsorluk sözleşmesini uzatıyor. Yeni beş yıllık sözleşme 2017 yılından 2021 yılına kadar geçerli olacak.

Kaspersky Lab Başkanı ve CEO'su Eugene Kaspersky konuyla ilgili şu yorumda bulundu: “Bu, bizim için büyük ve önemli bir gün ve Scuderia Ferrari'yle olan ortaklığımızı uzatmaktan mutluluk duyuyorum. Farklı endüstrilerde çalışmamıza rağmen, ortak değerleri paylaşıyoruz ve her iki şirket de yaptıkları şeyin en iyisini ortaya koymaya gönülden bağlı. Daha fazla heyecan ve zaferi dört gözle bekliyorum!”

 

İki şirket arasında 2010 yılında başlayan ortaklık, yıldan yıla büyümeye devam etti. Scuderia Ferrari Formula One ekibinin sponsorluğuyla Kaspersky Lab, Ferrari'nin yardımıyla Kaspersky Motorsport'u geliştirdi. Kaspersky Motorsport, Kaspersky Lab’ın bu alana ilişkin bütün etkinliklerini içeriyor: motor sporları şampiyonluklarına girmek ve yetenekli genç sürücüleri desteklemekten araba güvenliği vizyonunu uygulamaya kadar.

2013 yılından bu yana, eksiksiz son teknoloji ürünü BT güvenlik önlemleri sunmak için Ferrari, Kaspersky Lab'ı seçiyor. Bu teknik işbirliği, iki şirket arasındaki ilişki için yeni bir dönüm noktası oluşturuyor. İkonik Maranello fabrika kompleksinden damalı bayrağına kadar Ferrari'nin BT sistemleri, Kaspersky Lab'ın Ferrari için özel olarak üretilen güvenlik çözümleriyle korunuyor.

 

Sponsorluğun yenilenmesi konusunda yorum yapan Kaspersky Lab Avrupa Yönetim Müdürü Alexander Moiseev şunları söyledi: “Farklı endüstrilerde çalışmamıza rağmen, Scuderia Ferrari ile pek çok ortak noktamızın olduğunu görmek zor değil. Her iki şirket de teknoloji liderliğine ve yeniliğe öncelik veriyor ve işleri konusunda çok tutkulu. Kaspersky Lab bünyesinde bizler, kendini geliştirmekten asla vazgeçmeyen, ilham verici bir iş ortağımız olduğu için büyük gurur duyuyoruz.”

 Sponsorluk hakkında

Kaspersky Lab, Scuderia Ferrari ile ilk olarak 2010 yılında iş ortaklığı yaptı ve bu ortaklık giderek büyümeye devam etti. 2012 Formula One sezonundan beri, Kaspersky Lab logosu araçların burun konileri ve yan tarafları ile sürücülerinin tulumları, kaskları ve ekip üniformalarında yer alıyor.