İpragaz Petroleum fuarında

İpragaz Petroleum fuarında
İpragaz Petroleum fuarında
İpragaz, otomotiv yakıtlarındaki tüm markaları ile Petroleum İstanbul 2015'e katılıyor

İpragaz, bünyesindeki otomotiv yakıtlarındaki markaları; İpragaz Otogaz, GO, Bizimgaz Otogaz, Exengaz ile 12. Uluslararası Petrol ve LPG, Ekipmanları, İstasyon Market Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda yerini aldı. İpragaz çatısı altındaki diğer önemli markalar; İpragaz LNG, İpragaz Elektrik, Prins, Landi ve EVAS da, Petroleum İstanbul 2015’te özgün standlarıyla ilgi çektiler.

Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü kuruluşu İpragaz, bugün kapılarını açan 12. Uluslararası Petrol ve LPG, Ekipmanları, İstasyon Market Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – Petroleum İstanbul 2015’te tüm otomotiv yakıt markaları ile yer aldı. Ortadoğu , Kuzey Afrika, Avrupa ve Asya’nın akaryakıt, LPG ve madeni yağ alanındaki en büyük ve en fazla ziyaret edilen ticaret fuarı; Petroleum İstanbul 2015’te otomotiv yakıtlarındaki öncü markaları İpragaz Otogaz, GO, Bizimgaz Otogaz, Exengaz ile yer alan İpragaz, ilk günden fuarın ilgi odağı oldu.

Bakan Yıldız İpragaz ve GO standını ziyaret etti

Açılışını, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız’ın yaptığı Petroleum İstanbul 2015’te, İpragaz çatısı altındaki her biri alanlarının öncü markaları, İpragaz LNG, İpragaz Elektrik, Prins, Landi ve EVAS da özgün standları ile öne çıktı. Açılış töreninin ardından Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz ve beraberindeki heyet, İpragaz ve GO standını ziyaret etti. Bakan Yıldız GO standındaİpragaz A.Ş Genel Müdürü Selim Şiper’den, İpragaz ve GO hakkında bilgi alarak hatıra fotoğrafı çektirdi.

Türkiye otomotiv yakıtlarında otogaz, benzinin önünde ikinci sırada

Türkiye’de otomotiv yakıtlarındaki uzun süredir var olan otogaz gerçeğine vurgu yaparak, akaryakıt tanımlamasının güncellenmesi gerekliliğinin altını çizen İpragaz A.Ş Genel Müdürü Selim Şiper, “Türkiye, en büyük, en gelişmiş otogaz pazarlarından birine sahip; gerek istasyon, gerek LPG’li araç ve gerekse kullanım miktarı açısından dünyada ilk sıralarda yer alıyor. Yaklaşık 4 milyon aracın LPG ile çalıştığı Türkiye’de geçtiğimiz yıl yaklaşık 2 milyon 800 bin tonluk bir otogaz satışı gerçekleşti. Artık otogaz, otomotiv yakıtlarında benzini geçerek ikinci sırada yer almaktadır” dedi.

19 yılda 5 milyar litrelik otogaz satışı, 300 milyon araca yakıt ikmali

İpragaz’ın, 1961 yılında kurduğu ilk dolum tesisi ile o güne kadar Türkiye’de rafineri bacasında yakılarak salınan bir atık olan LPG’nin bugünkü dev bir sektöre dönüşümündeki öncülüğüne de değinen İpragaz A.Ş Dökme Gaz, Otogaz ve Akaryakıt Satış’tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay, “İpragaz, her alanda, her pazarda üstlendiği öncülük ve sektörü geliştirme misyonunu, otomotiv yakıtlarına da yansıttı. 1996 yılında Bursa’da Türkiye’nin ilk resmi belgeli otogaz istasyonunu açan İpragaz, o günden bu güne çatısı altındaki markalarla birlikte yaklaşık 5 milyar litrelik otogaz satışı gerçekleştirmiştir. Diğer bir deyişle; yaklaşık 1.200 istasyon ile Türkiye’nin en önemli otogaz ağlarından birini oluşturan İpragaz bünyesindeki bu önemli markalarla, bugüne kadar 300 milyona yakın araca yakıt ikmali yapmışız” diyerek, İpragaz’ın otomotiv yakıtlarındaki önemli markaları; İpragaz Otogaz, GO, Bizimgaz Otogaz, Exengaz ile bu uluslararası platformda yerini aldığını belirtti.

GO, pazarın en çok yeni istasyon yapan markası konumunda

Akaryakıt sektörünün yeni nesil yakıt markası GO’nun genç ve dinamik yapısı ile kısa sürede önemli başarılara imza attığını da belirten Eyüp Aratay, “Özgün özellikleriyle akaryakıt sektöründe fark yaratan ve yeni bir dönem başlatan GO, kısa sürede yolların aranan markası oldu. Renklerini yollardan alan, felsefesini; ‘insana’, ‘geleceğe’, ‘yasalara’ ve ‘araca’ saygı üzerine oluşturan GO, hem marka olarak hem de her istasyonunda tek tek; yüksek müşteri memnuniyeti, satış potansiyeli gibi temel birçok kriterde önemli başarılar yakaladı. Bayilere yönetimsel süreçlerde söz hakkı ve adil kar paylaşımı tanıyan özgün Bayi Dostu – BADO felsefesi ile sadece akaryakıt sektöründe değil tüm Türkiye’de bir ilke imza atan GO, müşterilerin olduğu kadar bayilerin de yoğun ilgisini çekiyor. Türkiye akaryakıt sektörünün henüz genç markası olmasına karşın GO, pazarda en çok yeni istasyon yapan marka konumunda” diyerek, GO’nun güçlü büyümesini aralıksız sürdürdüğünü açıkladı.