Michelin'den filocuya dijital ilgi

Michelin'den filocuya dijital ilgi
Michelin'den filocuya dijital ilgi
MICHELIN TIRE CARE, dijital dünyada filolara sunduğu hizmetlerle nakliye şirketlerine özel servis ve avantajlar sunacak.

 Michelin, nakliye şirketleri için bir ilk niteliğindeki dijital dönüşümü başlatan TIRE CARE programını Paris’te gerçekleştirdiği lansmanla duyurdu. Lastik yönetimine yönelik hizmetleri çok daha hızlı, kolay ve ulaşılabilir hale getiren Michelin TIRE CARE, şirketlere sunduğu kontrol gücüyle güvenlik , tasarruf ve performans alanlarında büyük avantaj sağlıyor.

Globalleşen dünyada dijitalleşmenin etkisi her geçen gün artırıyor. Günlük hayatın bir parçası haline gelen cihazlar ve dijitalleşen bireyler, bütün sektörlerin pratiklerini değiştirdiği gibi lastik sektörünü de etkiliyor. Şirketlerin sürdürülebilir politikalar izleyebilmesi için dijitalleşmesi çok büyük bir gereklilik olarak ön plana çıkıyor. Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin de ağır vasıta araçları için sunduğu hizmetleri “MICHELIN TIRE CARE” ile dijital dünyaya entegre ediyor.

 Michelin, Ekim ayında Fransa’nın başkenti Paris’te gerçekleştirilen lansmanla özellikle nakliyecilerin ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirdiği dijital MICHELIN TIRE CARE hizmetini tanıttı. Dijital dünyanın gücünden yararlanarak işletme maliyetlerini önemli ölçüde azaltan hizmet, filoların bakım faaliyetlerini kolaylaştırıyor; güvenilir ve otomatik altyapısıyla iş yükünü azaltıyor.

 MICHELIN TIRE CARE, işletmelere basit ve hızlı şekilde filosundaki lastiklerle ilgili bütün bilgileri sunuyor. Akıllı telefonlar, tabletler ve giyilebilir teknoloji ürünlerinin hayatımıza girmesiyle değişen müşteri ihtiyaç ve davranışlarını öngörerek hizmetlerini iyileştirmek üzere yatırımlar yapan Michelin, TIRE CARE hizmetini akıllı telefon, bilgisayar veya Kişisel Dijital Asistan (PDA) yoluyla sunuyor.

 Paris’teki lansmanda konuşan Michelin Ağır Vasıta Ürünleri Dünya Direktörü Serge Lafon, “ Bugün Michelin yenilikçi Politikasının 50.yılında sektörün öncüsü olarak sizlere tanıtmaktan mutluluk duyduğumuz MICHELIN TIRE CARE hizmeti Michelin’in yüzyılı aşkın tecrübesinin bir ürünü. Bu hizmet özellikle nakliye şirketleri, filolar için güvenlik başta olmak üzere operasyonel verimlerini artırmalarını sağlayacak dijital bir altyapı sunacak, araçları üzerinde daha büyük bir kontrol gücü sağlayacak.

 Araştırmalar gösteriyor ki iyi denetlenmeyen lastikler ömürlerinin tamamı tüketilmeden araçlardan çıkarılıyor, potansiyel performanslarının ise ancak %85’lik bölümünü kullanılıyor. Kalan %15’lik performans ise nakliyecilerin maliyetlerini yükselttiği gibi performanslarına herhangi bir katkı sağlamıyor. ADAC testleri şunu gösteriyor: kamyon arızalarının üçte biri lastiklerle ilgili sorunlardan kaynaklanıyor. MICHELIN TIRE CARE ise bu noktada işletmelere dijital ortamda sunduğu kontrol gücüyle her bir lastiğin tek tek kontrol etme, performansını görme, araç arızalarını önceden öngörme ve tamir edebilme fırsatı sunuyor.” dedi.