Opel Başkan Yardımcısı Kuspert. "İstanbul'da bir prömier yapabiliriz"

Opel Başkan Yardımcısı Kuspert. "İstanbul'da bir prömier yapabiliriz"
Opel Başkan Yardımcısı Kuspert. "İstanbul'da bir prömier yapabiliriz"
Opel Avrupa Satış ve Satış 'tan Sorumlu Başkan Yardımcısı Peter Küspert İstanbul Autoshow fuarının sektörün önemli organizasyonlarından biri haline geldiğini belirterek pazara sürecekleri 27 yeni modelden birininin dünya prömierini Türkiye'de yapabileceklerini söyledi.
Haber: MEHMET ALİ KANTARCI - mali.kantarci@radikal.com.tr / Arşivi

İstanbul Autoshow’da açıklamalarda bulunan Opel Avrupa Satış ve Satış ’tan Sorumlu Başkan Yardımcısı Peter Küspert 2022 yılına kadar pazara 27 yeni model süreceklerini belirtti. İstanbul Autoshow ve Türkiye ’nin Avrupa’nın önemli bir parçası haline geldiğini vurgulayan Küspert bunlardan birini Türkiye’de yapabileceklerini kaydetti. Opel’in Avrupa’da 2020’de yüzde 8 Pazar payı hedeflediğini kaydeden Küpert, “Birçok yeni ürünle yeni segmentlere gireceğiz. Bu yıl Avrupa’da yüzde 6 Pazar payı hedefliyoruz. Tükiye’de de hedefimiz yüzde 6 pay ile 50 bin adetleri aşmak” diye konuştu.

Performans artıyor

Opel’in performansının Avrupa genelinde pozitif bir ivme yakaladığını kaydeden Küspert şöyle devam etti:

“2011 yılından bu yana satış ve pazar payı bağlamında en iyi sonuçları elde ettik. Opel markamız doğru yolda ve Opel markamızın pazar payı Avrupa’da 19 ülkede ’de artış gösterdi. 2014 yılı ve 2015 yılının ilk dört ayında pazardan daha fazla büyüdük. Opel markamız General Motors’un en büyük markalarından biri olmaya devam edecek, Avrupa’da da Opel binek araç pazarında en büyük üçüncü marka. DRIVE!2022 stratejimizin ana başlıkları pazar payı, karlılık, yeni model ve yeni motor sayısı ve ileri teknolojik bilgi eğlence sistemi. Avrupa'daki pazar payımızı yüzde 8'e, karlılığımızı da yüzde 5 oranında yükseltmek amacındayız. Opel olarak tarihimizin en büyük model atağı içindeyiz. 2018 yıllına kadar 27 yeni modeli ve 17 yeni motoru, pazarlara sunacağız.’’

Yeni Astra geliyor 

Opel Avrupa Başkan Yardımcısı Peter Küspert ‘’Yeni Astra modelinin bu yılki Frankfurt Motor Show’da gösterime sunacaklarını söylerken, hafif ticari araç satışlarını 2022 yılına kadar 150 bin adet seviyelerine çekmeyi planladıklarını’’ ifade etti. Son olarak ‘’Opel için Türkiye çok önemli bir pazar. Pazar olumlu gelişirken, Opel olarak Türkiye pazarında önemli bir atılım yapacağımızı belirtmek isterim. Opel’in Türkiye’deki 25.yılında yarışa daha da güçlü olarak devam ediyoruz ”dedi.

 

Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik ”İstanbul Auto Show Türkiye’deki en önemli otomobil fuarıdır ve ülkemizin bulunduğu coğrafi bölge içerisinde de her geçen gün daha popüler olmaktadır. Dört modelimizin Türkiye prömiyerini gerçekleştiriyoruz; Performans araçlarımızdan CORSA OPC, mini şehirli model ADAM’ın ROCKS ve S versiyonları ve 2016 yılında pazara sunacağımız KARL otomobil severler ile buluşturuyoruz. Prömiyeri yapılacak Opel’in yeni modelleri yanında AutoShow’daki diğer bir süprizi konsept model MONZA. Merakla beklediğimiz 1.6 dizel otomatik şanzımanı MOKKA modelimizde satışta.  1.6 dizel otomatik motor seçeneğini bu yılın üçünü çeyreğinde Amiral Gemimiz Insignia’da ve yılın sonlarına doğru Yeni Astra modelimizde sunmaya başlayacağız. Son olarak Opel, bir asırdan fazla 116 yıl gibi uzun bir zamandır otomobil üretmeye devam ediyor. Opel’in Türkiye’deki serüveni İzmir/Torbalı’de 1990 yılında açtığı fabrika ile başlıyor. Bu yıl Türkiye’de operasyona başladığımız 25.yılımızı kutluyoruz. Bu 25 yılda Opel markamızla ülkemiz pazarında pek çok ilke imza attık-hidrolik direksiyon, ABS, yol yardım desteği gibi. Müşterisini En Çok Sahiplenen Otomobil Şirketi Olma Kararlılığımız faaliyete geçtiğimiz ilk günkü heyecanımızla devam ediyor ve bundan sonra da devam edecek. Nice yılları hep beraber kutlamayı diliyorum ” dedi.

1.6 dizel otomatik şanzımana sahip Mokka  ve sonbaharda satışa sunulacak 1.6 dizel otomatik şanzımana sahip İnsignia  modelleri de Opel standa ziyaretçilerle buluşacak.