Opel'de hedef 50 bin

Opel'de hedef 50 bin
Opel'de hedef 50 bin
Bu yıl yeni Corsa ile lansmanlara başlayacak Opel dizel otomatik versiyonlar ve küçük snıf otomobil Karl ile 2015'te 48-50 bin adet satış hedefliyor.
Haber: MEHMET ALİ KANTARCI - mali.kantarci@radikal.com.tr / Arşivi

Geçtiğimiz yılı 39 bin 255 adet satışla kapatan Opel Türkiye 2015’te yüzde 20’nin üzerinde büyümeyi öngörüyor. 2014 aralıkta 8 bin 418 adet araç satan marka özellikle Corsa’nın otomatik ersiyonlarında 2014 yazından itibaren yok satıyordu. 2015’te yeni Corsa ve 1.6 dizel otomatik versiyonların gelmesiyle atağa geçeceklerini söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik dizel otomatik Mokka, Astra ve ikinci yarıda İnsignia ile büyüyeceklerini vurguladı. Küçük sınıftaki Karl’dan iddialı bir fiyat beklediklerini de vurgulayan Keklik aracın 2015 ikinci yarısında gelmesi için çalışmaların sürdüğünü ifade etti.

Ticaride planlar var

Fiat Grubu’nun Opel için ürettiği Doblo’nun eski versiyonunun devam edeceğini belirten Keklik iç pazarda Tofaş’ın rekabetçiliği dolayısıyla bu modeli ithal etmediklerini ancak yeni Opel Vivaro ve Movano için çalışma yaptıklarını dile getirdi. Keklik şöyle devam etti:
“Opel markamızla 2018 yılına kadar gerçekleştirileceğimiz 4 milyar euro ’luk yatırım paralelinde pazarlara 27 yeni model ve 17 yeni motor sunacağız. Şimdiden 85.000 adet sipariş alan yeni Corsa modelimiz, Şubat ayında bayilerimizdeki yerini alacak. Yeni modelimiz Karl ise yazın piyasaya çıkacak.Kompakt model Astra’yı ise bu yılın sonlarında pazara sunacağız. Böylece Karl, Corsa ve Adam modellerimiz ile müşterilerimize en iyi küçük araç yelpazesini sunuyor olacağız. Pazara sunacağımız yeni modellerimiz yanında 2015 yılında ülkemiz pazarında ilgi ve merakla beklenen 1.6 dizel otomatik şanzıman seçeneğini Insignia, Astra ve Mokka modellerinde sunmaya başlayacağız. 1.6l dizel otomatik seçeneğini ilk olarak Mokka modelinde 2015 mart ayından itibaren ithal edeceğiz”

Keklik”Özetle tüm bunların anlamı Opel olarak 2015 yılı bizler için güçlünerek daha yukarı doğru yol aldığımız bir yıl olacağıdır. Bununla beraber her zaman olduğu gibi ‘’Müşteri Çoşkusu Yaratmak’’ tüm hedeflerimizin en başında yer almaya devam edecek” diye konuştu.


    ETİKETLER:

    Euro

    ,

    Türkiye

    ,

    Yatırım

    ,

    Opel

    ,

    zaman

    ,

    2015