Peugeot Tokyo'da 3 lansman gerçekleştirdi

Peugeot Tokyo'da 3 lansman gerçekleştirdi
Peugeot Tokyo'da 3 lansman gerçekleştirdi
Yeni 208, 308 GTi by Peugeot Sport ve 508 GT BlueHDi Tokyo'da görücüde

 

Sınıfında yılın motoru seçilen ve EAT6 Tam Otomatik vites kutusu ile eşleşen yeni benzinli 1.2L Turbo PureTech motoru sayesinde, Yeni Peugeot 208 markanın yeni hedeflerinin bu pazardaki en büyük temsilcisi olacak. Bu model Japon müşterilerin tutumluluk, performans ve sürüş keyfi beklentilerini karşılayan bir güç aktarımı sunuluyor.  Bu yeni motor seçenekleri ve Park Assist ve Active City Brake gibi sürüş yardım sistemleri sayesinde, Yeni Peugeot 208 Japonya’da yaklaşık 7000 adet satılan ilk nesil 208’den daha başarılı olmayı hedefliyor.

Yeni Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport

Yepyeni Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport,  Asya kıtasında ilk kez Tokyo’da vitrine çıkıyor. Peugeot‘nun Japonya’da otomobil sporları alanındaki olumlu imajından yararlanan bu model böylece satış karmasında sportif versiyonların önemli bir orana sahip olmasına olanak veriyor.

Peugeot Sport mühendisleri tarafından geliştirilen Yeni Peugeot 308 GTi 270 hp gücü ile başarısını taçlandırdığı 308 gamının en sportif versiyonu olarak konumlanıyor.

Peugeot 508 GT BlueHDi versiyonuna Japonya’da vergi teşviki

Peugeot 508 GT 2.0L BlueHDi versiyon tanıtımı Peugeot için Japonya’da kayıtlara geçecek tarihi bir an oldu. Markanın Japonya’da 40 yıllık mevcudiyetinde satışa sunulan ilk Diesel modeli olacak. Yeni BlueHDi motor seçenekleri, Japon makamlarının Diesel modellerini diğer çevre koruyucu teknolojiler ile aynı düzeyde destekleme kararından yararlanacak.

Euro6 standardını karşılayan Diesel kirlilik giderme teknolojisinden (katkılı partikül filtresi FAP, NOx Azot Oksit indirgeme teknolojisi SCR, STOP&START sistemi) güç alan Peugeot 508 GT  BlueHDi böylece elektrikli ve plug-in (şarjlı) hibrit modellerle aynı derecede vergi indirimlerinden yararlanacak.

Yıl başından bu yana %12 daralan Japon binek otomobil pazarında, Peugeot satışları yılın ilk dokuz ayında %1 artış gösterdi. Markanın Japonya’da bu yıl en çok sattığı Peugeot 308’in başarısı sayesinde yaklaşık 4400 araç satıldı.