Shell & Turcas'ın memnuniyet başarısı belgelendi

Shell & Turcas'ın memnuniyet başarısı belgelendi
Shell & Turcas'ın memnuniyet başarısı belgelendi
Shell & Turcas Petrol A.Ş, müşteri memnuniyetini ve şikayetlerini yüksek kalite standartlara uygun olarak yönettiğini sertifikayla belgeledi.

Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe dağıtım şirketleri arasında TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi sertifikasını Türk Standartları Enstitüsü (TSE)’den alan ilk şirket Shell & Turcas Petrol A.Ş oldu.
Shell & Turcas Petrol A.Ş, faaliyetlerini müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimini belge standartlarına uygun olarak gerçekleştirdiğini kanıtladı ve TSE’den “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi” belgesini ‘Madeni Yağ, Gres Üretimi, Akaryakıt Depolama, Dolumu ve Satışı ‘ kapsamında almaya hak kazandı.
Türk Standartları Enstitüsü (TSE), firmaların, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartları’na uygunluğunu belirleyen 9 yönetim prensibini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik ve sürekli iyileşme olarak değerlendiriyor.Müşterilerin sesini duymak için olabildiğince farklı kanaldan şikayet kabul etmek, değerlendirmek ve herhangi bir ayrım gözetmeksizin belirlenmiş sürelerde ve şekillerde çözüm sunuyor olmak belgenin başlıca gerekliliği olup; bu süreçte müşteri memnuniyetini sağlamak için yapılan sürekli iyileştirme faaliyetleri ve şikayetin tekrarlanmaması için alınan önlemler ve mutlak memnuniyet, bu yönetim sisteminin en önemli unsurlarındandır.

Ödülün ardından gelen sertifika başarısı

Shell & Turcas Petrol A.Ş, 2014 yılında da Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde Gümüş Ödül kazanmıştı.
Şirketin başarısının en önemli nedeni, müşteri odaklılık ilkesiyle uyguladığı projeler, yaratıcı ve hızlı çözüm anlayışı ve mükemmel satış sonrası destek hizmeti. Shell & Turcas’ın müşterilerine uyguladığı anketle tespit ettiği “Müşteri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana gelişme gösterdi ve 2014’ün sonunda 10 üzerinden 9 memnuniyet notuna ulaştı.
Shell & Turcas Müşteri Hizmetleri Birimi 60 kişilik ekibiyle Shell’in Türkiye ’deki Perakende ve Ticari Akaryakıtlar, Ticari Filo, Madeni Yağ, Denizcilik ve Havacılık iş kollarına hizmet veriyor.