Sosyal medyayı duman eden ürün: Muz Koruyucu

Sosyal medyayı duman eden ürün: Muz Koruyucu
Sosyal medyayı duman eden ürün: Muz Koruyucu
İnternette alışveriş imkanı sağlayan Groupon tarafından üretilen, muzları güvende ve taze tutacak Muz Koruyucu, tüketicilere bir muz koruyucudan daha başka bir şeyi çağrıştırdı. Şirketin Facebook hesabından ürünün tanıtımı yapıldığı sırada, Facebook kullanıcıları postun altına hücum etti ve yorum yağdırdı.
Haber: FIRAT GÜRSOY / Arşivi

RADİKAL - Groupon ilginç bir tasarıma imza attı. ‘Banana Bunker’ olarak piyasaya sürdükleri Muz Koruyucu, müşteriler ve şirketin facebook hesabını takip edenlerce bir hayli garip karşılandı. Şaşkınlığı geçenler, Groupon’un Facebook postunun altına yüzlerce mesaj bıraktı. Merakını gidermek, bir yandan da eğlenmek isteyen takipçiler, hesabı soru bombardımanına tuttu. Aralarından bir kaçını sizler için seçtik.

 

 

 

“Sert mi yumuşak mı? Esnek mi?”

 

 

 

“Başka renkleri de çıkacak mı?”

 

 

 

“Yalnızca muz için mi?”

 

 

 

 

“Çocuğum beslenme çantasından çıkartığında öğretmenlerin suratını hayal edebiliyorum.”

 

 

 

“Yorum yok”

 

Şimdi yorum sırası sizde, sizce ortaya koyulan bu ürüne yapılan yorumların haklılık payı var mı yok mu?


    ETİKETLER:

    Facebook

    ,

    yorum

    ,

    Beslenme