Beşiktaş'ta 50 milyon TL'lik anlaşma

Beşiktaş'ta 50 milyon TL'lik anlaşma
Beşiktaş'ta 50 milyon TL'lik anlaşma
Vodafone Arena'da tribün isimlerini satışa çıkaran siyah-beyazlı kulüp, ilk anlaşmayı Spor Toto ile yaptı. Beşiktaş, 10 yıllık isim sponsorluğu karşılığı kasasına 50 milyon TL koyacak.

Süper Lig’de sezona 3 maçta aldığı 6 puanla başlayan Beşiktaş , ekonomik açıdan da kritik adımlar atmaya devam ediyor. Transfer sezonunda UEFA’yla yaptığı anlaşmaya uygun hareket etmeye dikkat eden, Demba Ba ve Atınç Nukan’ın satışından kazandığı parayla da bu anlamda ciddi bir ‘artı’ sağlayan siyah-beyazlılar, Vodafone Arena kozunu da devreye soktu.

Habertürk Gazetesi'nde yer alan habere göre; ligin en geç ikinci yarısında Arena’ya geçmeyi planlayan yönetim, tribün isimlerini satışa çıkardı. Bu anlamda ilk anlaşma Spor Toto ile yapıldı. Vodafone Arena’daki tribünlerden birinin ‘Spor Toto Tribünü’ olarak anılması karşılığında Kartal’ın kasasına 50 milyon TL gireceği öğrenildi. Anlaşmanın süresinin 10 yıl olması bekleniyor.

SIRA DİĞERLERİNDE

Spor Toto ile yapılan anlaşma gereği ilk etapta 10 milyon TL’nin Beşiktaş’ın hesabına bu hafta içinde aktarılacağı belirtildi. Yönetim, bu parayı oyuncu alacaklarını kapatmak için kullanacak. Siyah-beyazlı kurmayların, Spor Toto’yla yapılan anlaşmanın ardından diğer tribünlerin isim sponsorluğu için de görüşmelere başladığı öğrenildi.

FENERBAHÇE BAŞLATMIŞTI

Tribünlere isim sponsorluğu konusunda ilk adımı Fenerbahçe atmıştı. Şükrü Saracoğlu Stadı’nın yenilenmesi sırasında Telsim ve Migros ile anlaşmalar yapılmış ve bu tribünlerin yenilenme bedelleri isim sponsorluğuyla karşılanmıştı. Saracoğlu’nda şu anda da iki kale arkası tribünü Türk Telekom ve Migros ismiyle anılıyor. Galatasaray ’ın stadı Türk Telekom Arena’da da isim sponsorluğu kapsamında Opel ve Pegasus Tribünleri bulunuyor