'Baba Beni Okula Gönder' yine birinci

'Baba Beni Okula Gönder' yine birinci
'Baba Beni Okula Gönder' yine birinci
Capital dergisi tarafından 2005 yılından beri gerçekleştirilen 'Sosyal Sorumluluk Liderleri' araştırmasında 'Baba Beni Okula Gönder' kampanyası, kurumsal bazda en beğenilen sosyal sorumluluk projesi seçildi




Kurumsal sosyal sorumlulukta öne çıkan şirket ve liderleri belirlemek amacıyla, Capital dergisi tarafından 2005 yılından beri gerçekleştirilen “Sosyal Sorumluluk Liderleri” araştırmasında, Milliyet gazetesinin yürüttüğü ‘Baba Beni Okula Gönder’ kampanyası ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi’ kategorisinde birinci geldi. Kız çocuklarının okula gönderilmesini amaçlayan kampanya üç yıldır üst üste aynı ödüle layık görülüyor.


‘Haydi Kızlar Okula’ ikinci oldu

Halk genelinde 16 ilden 1.303 kişinin, iş dünyası genelinde 277 yöneticinin katılımıyla yapılan araştırmanın sonuçları, bu ayki Capital dergisinde yayımlandı. Araştırmada, “Halk hangi ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi’ni başarılı buluyor” kategorisinde, son iki yıldır olduğu gibi bu yıl da BBOG projesi yüzde 21,1 oy oranıyla birinci sıraya yerleşti. Sıralamayı, UNICEF’in “Haydi Kızlar Okula”, Hürriyet gazetesinin “Aile İçi Şiddete Son”, TEMA’nın “Türkiye Çöl Olmasın” ve Türk Telekom’un “Eğitime Yüzde 100 Destek” kampanyaları takip etti.
Baba Beni Okula Gönder kampanya yetkilileri “2005 yılından beri yürüttüğümüz kampanyamız, önümüzdeki 23 Nisan’da dördüncü yılını dolduruyor. Dört yıllık kampanyamızın üç yıldır halk tarafından en beğenilen kurumsal sosyal sorumluluk projesi seçilmesi bizleri çok sevindirdi. Şimdiye kadar gerçekleştirdiğimiz çalışmaların halkımız tarafından beğenilmesi doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor. Halkımızın desteğiyle okumayan kızımız kalmayana dek çalışmalarımıza devam edeceğiz.”  diye konuştu.