Bartholomeos: Sözlerim çarpıtıldı

Fener Rum Patrikhanesi dün yaptığı yazılı açıklamada, Reuters Ajansı'nı yalanladı, ajansın da hatasını kabul ettiğini bildirdi.

İSTANBUL - Fener Rum Patrikhanesi dün yaptığı yazılı açıklamada, Reuters Ajansı'nı yalanladı, ajansın da hatasını kabul ettiğini bildirdi. Patrikhane'nin açıklamasında, Patrik Bartholomeos'un Reuters Ajansı'na verdiği demecin, dünkü gazetelerde 'AB Türkiye'ye baskı yapsın' veya 'Heybeliada Ruhban Okulu AB baskısıyla açılacak' şeklinde yer aldığı belirtilerek, "Kamuoyunu rencide edici ifadelerle basına intikal etmiş olan haberin, hakikatle hiçbir ilgisi yoktur" denildi.
Patrik Bartholomeos'un demecinde sadece 'Heybeliada Ruhban Okulu'nun yakında açılacağını ümit ettiğinden' bahsettiği vurgulanan açıklamada, "Bu tashihi, Reuters Ajansı da Patrikhane yetkilisine kendi hataları
olarak kabul etmiştir" ifadesine yer verildi.